توجه مدیریت شهری به شهدای مدافع سلامت

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: خیابانی در شهر چالشتر توسط شهرداری شهرکرد به نام شهید مدافع سلامت "رضوان نورمند" نام‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _سه‌شنبه، بیستم اردیبهشت_ در مراسم نامگذاری یک خیابان به نام شهید مدافع سلامت، اظهار کرد: در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید نورمند معبری از شهر چالشتر که زادگاهش بود، به نام وی نامگذاری شد.

وی گفت: در حقیقت با هیچ واژه و کلامی نمی‌توان تأثیرگذاری کادر درمان را در این بحران وصف کرد، اما بر همگان آشکار است که تلاش خستگی‌ناپذیر آنها در این بحران، تأثیری بی‌بدیل و بی‌نظیر بر جای گذاشت.

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهر شهرکرد نیز اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای نامگذاری و شورای اسلامی شهرکرد، یکی از معابر شهر چالشتُر به نام شهید ایثارگر "رضوان نورمند" نامگذاری شد.

وی افزود: این اقدام حداقل اقدامی بود که می‌توانستیم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این پزشک انجام دهیم.

سرپرست شهرداری شهرکرد تاکید کرد: اکنون فرزندان شهدا و ایثارگران لباس رزم پوشیده‌اند و پرچم کشور را به اهتزاز در آورده‌اند و با فطرتی بیدار، در برابر جنگی تمام‌عیار ایستاده‌اند، در حال حاضر دفاع مقدس به شکلی دیگر چهره خود را عیان ساخته است و باید پاسدار خون شهدای این جنگ که در واقع مقابله با کرونا است، باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این مراسم با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری شهرکرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده شهید دکتر رضوان نورمند برگزار شد.

کد خبر 574117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.