۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
آسفالت شهرک عشایری چلگرد

شهردار چلگرد گفت: خیابان‌های شهرک عشایری چلگرد که از مناطق کم‌برخوردار شهر است، زیرسازی و آسفالت می‌شود.

فرزاد پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فروردین‌ماه سال جاری ۵۰۰ اصله درخت هفت‌ساله گردو، سیب و چنار در شهر چلگرد با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان کاشته شد.

وی افزود: سرانه فضای سبز شهر چلگرد بسیار اندک است و کاشت این درختان با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهر انجام شده است.

شهردار شهر چلگرد خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دو پارک در شهر از برنامه‌های شهرداری است و در حال انجام اقدامات لازم برای تملک دو زمین برای اجرای این طرح هستیم؛ پس از آن برنامه‌ریزی برای احداث و خرید لوازم این پارک‌ها انجام می‌شود.

پرویزی اضافه کرد: احداث جاده سلامت و ایجاد ایستگاه‌های سبز مطالعه و ورزش در صورت تخصیص بودجه انجام می‌شود. این ایستگاه‌ها به کمربند سبز معروف است و اطراف آن‌ها درختکاری می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح احداث جاده سلامت چلگرد به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است و در صورت تخصیص بودجه عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: شهرداری در یک ماه پیش‌رو نصب علائم ترافیکی در سطح شهر، رنگ‌آمیزی بلوارها، احداث جوی و جدول‌کاری را دستور کار دارد که بیشتر هزینه‌های آن از منابع داخلی شهرداری تأمین می‌شود.

شهردار شهر چلگرد گفت: برای نصب علائم ترافیکی ۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرداری در نظر گرفته شده است. ۱۵۰ تن آسفالت نیز جذب شده که به محض تأمین اعتبار، خیابان‌های شهرک عشایری چلگرد زیرسازی و آسفالت می‌شود.

پرویزی ادامه داد: شهرک عشایری چلگرد از مناطق کم‌برخوردار شهر است که در شمال شرقی شهر چلگرد قرار دارد.

کد خبر 574075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.