بارسلونا آماده خداحافظی با فرانکی و ۸بازیکن دیگر

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* اگر «رحیم استرلینگ» در تابستان امسال و زمانی که قراردادش با منچسترسیتی وارد آخرین سال می‌شود در دسترس باشد، آرسنال آماده است تا به دنبال جذب رحیم استرلینگ باشد.

بارسلونا آماده خداحافظی با فرانکی و ۸ بازیکن دیگر


* مارینا گرانوفسکایا و بروس باک، مذاکرات بیشتری با تاد بوهلی در مورد آینده خود در چلسی خواهند داشت و انتظار می‌رود که این آمریکایی به توماس توخل سرمربی تیم اطمینان دهد که از حمایت و حمایت مالکان جدید باشگاه، برخوردار خواهد شد.

* یوفا سرانجام روز سه‌شنبه پیشنهادهای بحث‌برانگیز برای جایگاه‌ها و جایگزین‌های لیگ قهرمانان اروپا را رد خواهد کرد؛ زیرا قدرت‌های باشگاهی بر سر یک طرح مصالحه در آخرین لحظه به توافق نزدیک شدند ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

بارسلونا آماده خداحافظی با فرانکی و ۸ بازیکن دیگر


دیلی میل:

* استون ویلا مذاکرات خود را برای کاهش قیمت فیلیپه کوتینیو، هافبک تهاجمی خود آغاز کرده است. آن‌ها مایل هستند این برزیلی را به صورت قطعی از بارسلونا به خدمت بگیرند، اما درصورتی که مبلغ این انتقال کمتر از ۴۰ میلیون پوند باشد.

* طبق گزارش‌ها، بارسلونا قرار است ۹ بازیکن از جمله فرنکی دی یونگ را در تابستان امسال به فروش برساند؛ زیرا سرمربی ژاوی به دنبال بازسازی تیمش پس از یک فصل ناامیدکننده است.

* کریستال پالاس قصد دارد با بایرن مونیخ و پی اس وی آیندهوون مقابله کند تا یکی از درخشان‌ترین بازیکنان آکادمی‌های خود یعنی «دیوید اوبو» را حفظ کند.

* الکس اکسلید چمبرلین، پس از دو ماه بدون بازی کردن و عدم دریافت خبر از باشگاه درمورد قرارداد جدید، نگران آینده خود در لیورپول است.

* الکساندر زینچنکو مدافع اوکراینی سیتی، پس از دعوت از یک پناهنده ۱۰ ساله اوکراینی برای تمرین با او در منچسترسیتی، تصاویر دلگرم کننده‌ای را به اشتراک گذاشته است.

سان:

* دو باشگاه لیورپول و منچسترسیتی ممکن است در یک تصمیم بی‌سابقه پلی‌آف لیگ برتر فوتبال انگلیس تنها سه روز قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف هم بروند.

* منچسترسیتی قصد دارد این هفته ارلینگ هالند، مهاجم بوروسیا دورتموند را پس از اینکه تیم آلمانی به او اجازه داد تا به «مسائل شخصی» در روز دوشنبه رسیدگی کند، به خدمت بگیرد.

بارسلونا آماده خداحافظی با فرانکی و ۸ بازیکن دیگر

* طبق گزارش‌ها، پل پوگبا انتقال شوکه کننده تابستانی به منچسترسیتی را رد کرده است. این درحالی است که مشخص نیست سرنوشت هافبک فرانسوی چه می‌شود.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم فوتبال منچستریونایتد پائو تورس مدافع ویارئال را به عنوان یک هدف احتمالی تابستانی انتخاب کرده است و قصد جذب او را دارد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسنال در آستانه جذب گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی و رقم زدن تابستانی شلوغ در ورزشگاه امارات است. باید دید سیتی راضی به این انتقال می‌شود یا خیر.

بارسلونا آماده خداحافظی با فرانکی و ۸ بازیکن دیگر


* تیم فوتبال چلسی در راه تلاش برای جذب کریستوفر انکونکو ضربه بزرگی خورده است؛ زیرا قصد ندارد راه خود را با این بازیکن در تابستان جدا کند و به او اعلام شده حداقل یک فصل دیگر در تیم خواهد ماند.

دیلی میرر:

* پس از اینکه هافبک منچستریونایتد پیشنهاد من سیتی را رد کرد، پل پوگبا پنج گزینه باقی مانده برای انتقال دارد، رئال مادرید و بارسلونا به همراه PSG مهم‌ترین تیم‌های خواهان او هستند.

* نیوکاسل یونایتد به اولین پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود از زمانی که تبدیل به ثروتمندترین باشگاه جهان شد، پا می‌گذارد؛ اما ظاهراً آن‌ها هنوز هم در حال جست‌وجو در بازار برای انتقال‌های قرضی برای جذب بازیکنان جدید هستند.

* اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، پس از یک «نقض امنیتی قابل توجه» در سال گذشته، امنیت خانه‌اش در چشایر را با استخدام چند نیرو، افزایش داده است.

* شرکت فراری به دلیل متهم شدن به زیر پا گذاشتن قوانین فرمول یک، خود را در کانون طوفانی قرار داده است و درحال‌حاضر با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است.

روزنامه گاردین:

* تیم فوتبال نورثهمپتون تاون، قصد دارد شکایت رسمی خود را به EFL (سران لیگ دسته دوم) تسلیم کند؛ زیرا آن‌ها معتقدند تیم انتخابی اسکانتورپ یونایتد در «بریستول روورز» یکپارچگی روز پایانی لیگ دو را به خطر انداخته است.

کد خبر 574064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.