موفقیت شوراها به نفع مردم است

فرماندار اصفهان گفت: جمعیت روستاهای بخش مرکزی و شهرستان اصفهان با دیگر شهرستان‌های کشور قابل قیاس نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی، در مراسم تجلیل از اعضای برتر شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان اصفهان اظهار کرد: پرداختن به شهرستان اصفهان در بعد کشوری بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: جمع همه مشکلات کشور در استان اصفهان وجود دارد و به همین نسبت در شهرستان اصفهان نیز مشکلات زیاد است، بنابراین اگر ما به این موضوع دست یافتیم که توجه و رفع مشکلات شهرستان اصفهان باعث رفع مشکلات استان خواهد شد، موفق شده‌ایم.

احمدی خطاب به مسئولان استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر شهرستان اصفهان را باید به اندازه حداقل پنج شهرستان بنگریم، در این راستا لازم است به صورت میدانی به روستاهای این شهرستان رفت و مشکلات را از نزدیک دید، همچنین به استاندار اصفهان پیشنهاد می‌شود که در راستای سفرهای شهرستانی خود، شهر اصفهان را نیز به پنج الی شش بخش تقسیم‌بندی کند و از آنها بازدید کند.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: امروز قریب به هفت ماه از عمر شوراهای اسلامی روستا و شهر گذشته است و ما میراث‌دار انبوه مشکلات و مصائب هستیم، البته پرداختن به اینکه چه کسی مسئول ایجاد مشکلات بوده و هست، مشکلی را رفع نمی‌کند، چراکه امروز بدون همکاری و حمایت از یکدیگر مصائب و معضلات رفع نخواهد شد.

وی اظهار کرد: شوراهای اسلامی روستاها و شهرستان باید شاخص‌هایی همچون ادب و احترام، ارتقای سطح سواد، کاهش آمار طلاق، فرهنگ مصرف‌گرایی را برای محیط پیرامون خود تعیین و برای رسیدن به این اهداف با تقویت فرهنگ مشارکت و همکاری اقدام کنند.

احمدی تصریح کرد: ما نباید شاهد اختلاف اعضای شوراهای اسلامی با یکدیگر باشیم، همکاری و حمایت دستگاه‌ها لازمه موفقیت شوراها است و این موضوع قطعاً به نفع مردم تمام می‌شود.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: بخش مرکزی اصفهان فقط ۹۰ روستا و ۷۹ دهیاری دارد که این رقم در کشور بی‌بدیل است؛ چراکه جمعیت روستاهای بخش مرکزی و شهرستان اصفهان با دیگر شهرستان‌های کشور قابل قیاس نیست.

کد خبر 574054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.