به‌دنبال حضور برنامه‌ریزی‌شده در لیگ‌برتر والیبال هستیم/گیتی‌پسند اهل بمب‌ ترکاندن نیست!

مدیر رسانه‌ای باشگاه گیتی‌پسند گفت: به‌طور قطع در سوپرلیگ والیبال حاضر می‌شویم، اهل بمب ترکاندن نیستیم و با استفاده از ظرفیت والیبال استان برای قهرمانی در آسیا برای سال‌های آینده هدف‌گذاری کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه تیم والیبال سپاهان اصفهان به‌دنبال کسب نتایجی بر خلاف میل باشگاه با تصمیم مدیریتش از حضور در لیگ‌برتر انصراف و قرار شد کارش را در لیگ دسته یک ادامه دهد، صحبت‌هایی مبنی بر اقدامی مشابه توسط باشگاه گیتی‌پسند که با قهرمانی راهی سوپرلیگ والیبال شد به‌وجود آمد. در همین راستا جواد شریف مدیر رسانه‌ای باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره حضور قطعی گیتی‌پسند در لیگ‌برتر والیبال اظهار کرد: خوشحالیم بعد از گذشت یک دهه دوباره به سطح اول والیبال بازگشتیم، سال قبل با درخواست اهالی ورزش و پیشکسوتان والیبال و نظر مساعد هیئت مدیره وارد رشته والیبال شدیم تا از ظرفیت و پتانسیل اصفهان و بازیکنان جوان در این رشته استفاده کنیم، خوشبختانه علی‌رغم اینکه می‌توانستیم به راحتی در لیگ‌برتر تیم‌داری کنیم با نظر مدیریت باشگاه از لیگ‌یک شروع کردیم و با پشتوانه‌سازی به‌عنوان قهرمان به سوپرلیگ والیبال صعود کردیم.

وی افزود: از تجربه حضور گیتی‌پسند در سال ۹۰ در لیگ‌برتر والیبال استفاده کرده‌ایم و به‌دنبال حضور با برنامه در این رشته هستیم و البته اصفهان ظرفیت خوبی در این رشته دارد، گیتی‌پسند در والیبال به‌دنبال جذب ستاره و ترکاندن بمب نیست، شیوه مدیریت باشگاه نسبت به قبل تغییر کرده و هدف‌گذاری خود را طی برنامه چند ساله برای قهرمانی آسیا ترسیم کرده‌ایم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: نقل‌وانتقالات خود را برای حضور در سوپرلیگ والیبال با تمدید قرارداد سعید عقیلی به‌عنوان سرمربی آغاز کردیم و در هفته گذشته دستیاران وی را نیز مشخص کردیم و با برنامه مشخص به‌دنبال تمدید و جذب بازیکنان موردنظر کادر فنی هستیم.

شریف در رابطه با انحلال تیم والیبال سپاهان و نظرش در این خصوص گفت: در رسانه‌ها این خبر را شنیده‌ایم، در رابطه با سپاهان باید مسئولان آن تیم صحبت کنند، اظهار نظر کردن در مورد این تیم درست نیست چون روی کاغذ اکنون ما رقیب آن‌ها هستیم.

وی در رابطه با محل برگزاری مسابقات گیتی‌پسند در لیگ‌برتر فصل آینده گفت: فصل گذشته به درخواست مدیران شهر زرین‌شهر در این شهر مسابقات خود را برگزار کردیم، اما امسال مسابقات خود را در شهر اصفهان برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 574025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.