پیکان صفر- سپاهان یک / هتریک برد خارج از خانه برای طلایی پوشان

تیم فوتبال سپاهان با شکست پیکان به سومین پیروزی متوالی خارج از خانه خود رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، امروز _نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۹ تیم‌های پیکان و سپاهان در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پیکان و سپاهان

ورزشگاه: دستگردی تهران

تماشاگر: -

گل‌: محمدرضا حسینی (دقیقه ۷۰) برای سپاهان

اخطار: مسعود ریگی (دقیقه ۶۸)، آریا یوسفی (دقیقه ۸۹) از سپاهان

پیکان: محمد ناصری، امیرحسین رنگرز جدی، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، محمد قاسمی نژاد (۷۷- تیتو اوکلو)، میلاد بدرقه، علی رمضانی (۷۷- محمد لطفی)، پیمان رنجبری (۶۱- مجتبی حقدوست)، محمدجواد آزاده، محمدحسین فلاح (۶۱- ابراهیم صالحی) و غلامرضا ثابت ایمانی

سرمربی: مجتبی حسینی

سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی (۷۱- یاسین سلمانی)، محمدرضا حسینی (۸۱- آریا یوسفی)، سجاد شهباززاده (۷۱- رضا میرزایی) و شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

داور: مرتضی منصوریان

شرح بازی:

سپاهان در شرایطی به مصاف پیکان می‌رفت که با غیبت چند مهره اصلی اش مثل گولسیانی و کریمی، تغییراتی در ترکیب این تیم دیده می‌شد. از سویی غیبت مهدی زاده و پورقاز باعث شده بود نورافکن به پست دفاع وسط منتقل شود و فرشاد احمدزاده دفاع چپ سپاهان در این بازی شود. بازی در حالی آغاز شد که مطابق انتظار سپاهان مالکیت توپ را در اختیار داشت اما در سوی دیگر پیکان با لایه‌های دفاعی فضاها را از حمله وران سپاهان گرفته بود تا این تیم به سختی موقعیت گل ایجاد کند؛ در اکثر حملات سپاهان قبل از اینکه توپ به محوطه جریمه پیکان برسد توسط مدافعان این تیم دور می‌شد یا به شکلی بازی خراب می‌شد تا نیمه اول کم موقعیتی از سوی هر دو تیم رقم بخورد.

در نیمه دوم مانند نیمه نخست مالکیت با سپاهان بود و پیکان با یک بازی دفاعی سعی در بسته نگه داشتن دروازه خود داشت. با این وجود با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی و ادامه حملات سپاهان، بالاخره شاگردان نویدکیا مزد برتری خود را گرفتند و با ضربه حسینی به گل رسیدند. سپاهان در ۲۰ دقیقه‌ای که از حریف پیش بود کمی عقب تر بازی کرد تا نتیجه را حفظ کند و در نهایت با کسب سه امتیاز در این دیدار ۴۹ امتیازی شود و فاصله خود با پرسپولیس رده دومی را به پنج امتیاز کاهش دهد.

پس از پیروزی مقابل نساجی و صنعت نفت، این سومین پیروزی متوالی خارج از خانه برای سپاهان به شمار می‌رود و شاگردان نویدکیا امیدوارند تا هفته بعد مقابل پرسپولیس به چهارمین پیروزی متوالی خارج از خانه نیز دست یابند تا اختلاف با رتبه دوم تنها به دو امتیاز کاهش یابد.

شرح گل‌:

صفر-یک (دقیقه ۷۰- سپاهان) - با دفع ناقص مدافعان پیکان، توپ در محوطه جریمه با ضربه حسینی همراه شد تا وارد دروازه پیکان شود.

دقایق حساس:

دقیقه شش- ارسال حسینی از سمت راست می‌رفت مستقیماً وارد دروازه شود اما ناصری با کف دست توپ را رد کرد تا راهی کرنر شود.

دقیقه ۴۴- حرکت در عرض و پاس در عمق حسینی که در نهایت توپ در محوطه جریمه و موقعیتی خوب به مغانلو رسید اما ضربه نهایی مهاجم سپاهان را ناصری برگشت داد.

دقیقه ۵۲- در یک حمله خطرناک از سوی سپاهانی‌ها پاس در عرض مغانلو در محوطه جریمه از جلوی دروازه پیکان رد شد اما بدون اثر بازیکنی موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۸۹- توپ ارسالی از سمت چپ با ضربه سر آزاده همراه شد اما توپ با اختلاف از بالای دروازه بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

در حساس‌ترین مقطع بازی و در دقیقه ۹۱ در اتفاقی عجیب پخش زنده بازی قطع شد تا هواداران نتیجه نهایی بازی را از فضای مجازی متوجه شوند!

بهترین بازیکن:

محمدرضا حسینی با گلی که به ثمر رساند بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 573958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.