عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از طلب پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی شهرداری سبزوار تا تعیین تکلیف بافت‌های فرسوده شهرکرد و را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

طلب شهرداری سبزوار از دستگاه‌های اجرایی

موسی رجب‌زاده، شهردار سبزوار گفت: بر اساس آخرین جمع بندی و احصا تمام پرونده‌ها مطالبات این نهاد از دستگاه‌های مختلف به پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

کاشت ۱۵ هزار گل فصلی در زرند

جواد اسلامی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از عملیات کشت بیش از ۱۵ هزار انواع گل‌های فصلی در میادین و فضاهای سبز شهری خبر داد و گفت: با توجه به شروع فصل تابستان و اهمیت وجود گل‌های فصلی برای زیباسازی منظر شهری و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان شهرداری زرند اقدام به تعویض و کشت گل‌های جدید فصلی کرده است.

تعیین تکلیف بافت‌های فرسوده شهرکرد

اکبر شاهوردی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: در خصوص بافت‌های فرسوده موجود در سطح شهر و یا ساختمان‌هایی که دارای استحکام نیستند و سلامت شهروندان را تهدید می‌کنند قوانینی در شهرداری شهرکرد در نظر گرفته شده است که بر اساس آن‌ها شهرداری اجازه دارد برای تخریب این املاک اقدام کند.

جلو حاتم‌بخشی به ادارات را گرفتیم

موسی رجب زاده، شهردار سبزوار با بیان اینکه سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری سبزوار ۴۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار هستند، گفت: یکی از اقدامات سه ماهه حضور من در شهرداری، جلوگیری از حاتم بخشی شهرداری به ادارات دیگر در سبزوار است.

خرم‌آباد؛ میزبان سه رویداد مهم

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری طی هفته پیش‌رو، چند رویداد مهم شهری را پیش رو خواهد داشت و میهمانان فرهیخته‌ای از اقصی‌نقاط ایران اسلامی در خرم‌آباد حضور پیدا می‌کنند.

آغاز هفته فرهنگی خوانسار

مهدی احمدی، شهردار خوانسار با اشاره به آغاز هفته فرهنگی شهرداری خوانسار، گفت: شهروندان خوانساری با حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی شهرداری می‌توانند سفیران فرهنگی شهر باشند.

دفع بیش از ۳۳۰ هزار تن پسماند ساختمانی و عمرانی

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از دفع بیش از ۳۳۰ هزار تن پسماند ساختمانی و عمرانی در سال گذشته خبر داد و گفت: طور میانگین روزانه حدود یک‌هزار تن از پسماندهای عمرانی و ساختمانی سطح شهر قزوین به جایگاه لیا منتقل می‌شود.

اتمام عملیات آسفالت پل شهید بیضایی کمربندی شمالی اسلامشهر

با پیگیری‌های مستمر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، با تکمیل مراحل اجرایی و اتمام آسفالت پل شهید بیضایی ابتدای جاده احمد آباد مستوفی، این بخش از کمربندی شمالی شهر قابل بهره‌برداری بوده و پس از صدور مجوز از سوی پلیس راه غرب استان تهران افتتاح و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

تکمیل عملیات عمرانی میدان جدیدالاحداث آیت الله هاشمیان

باقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از تکمیل عملیات عمرانی میدان آیت الله هاشمیان خبر داد و گفت: عملیات عمرانی پروژه میدان آیت الله هاشمیان به مساحت دو هزار و ۲۵۰ مترمربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به اتمام رسید.

کد خبر 573948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.