رام Rom و معرفی کنسول‌های GBA، Nintendo DS

Game Boy Advanced یک شبیه ساز اجرای بازی‌های کامپیوتری است که طیف وسیعی از سیستم عامل‌های اندروید را پشتیبانی می‌کند.

رام Rom چیست؟

رام Rom در اصل یک کپی دیجیتال از دیسک و کارتریجهای کنسول‌های بازی قدیمی می‌باشند تا بتوان آنها رو توسط Emulator روی انواع سیستم عامل اجرا کنید. برای مثال می‌توانید رام بازی‌های پلی استیشن یک و ۲ را از هگزرام دانلود کرده و با برنامه PSX همه آنها روی ویندوز بازی کنید.

معرفی کنسول GBA

Game Boy Advanced یک شبیه ساز اجرای بازی‌های کامپیوتری می‌باشد که در نوع خودش بی نظیر است و طیف وسیعی از سیستم عامل‌های اندروید را پشتیبانی می‌کند. نینتندو شرکت سازنده این اپلیکیشن محبوب است که سعی دارد تا سرگرم کننده ترین بازی‌ها را در قالب این نرم افزار به کاربران خود ارائه دهد و بر محبوبیتش بیفزاید. این برنامه کاربردی و مفید توانایی ذخیره بازی در هر زمان که خواستید را دارد. همچنین امکان تغییر سرعت انجام بازی نیز وجود دارد که این بستگی به سرعت عمل کاربران در حین بازی دارد. بدین صورت که برنامه برای کاربرانی که پیشرفته هستند سریع‌تر اجرا می‌شود و مراحل بازی برای افرادی که سرعت عمل پایین دارند کند تر می‌شود. Game Boy Advanced با اکثر بازی‌های رایانه‌ای سازگاری دارد و داری شبیه سازی بالای BIOS می‌باشد که همین امر بر محبوبیتش افزوده است. GBA Roms نسل بعدی نینتندو گیم بوی کلاسیک است که صفحه نمایش رنگی دارد و دارای کنترل‌های بیشتر و بروز تری است تا جذابیت بازی را برای کاربران خود بیشتر کند. امکان شخصی سازی دکمه‌های ذخیره سازی و بازیابی مراحل بازی در این اپلیکیشن جذاب وجود دارد و از فایل‌های ZIP و YZ نیز پشتیبانی می‌کند. GBA Games دارای رابط کاربری واضح و آسانی است و با اکثر بازی‌ها سازگاری دارد. تفاوتی ندارد که کاربر تازه گیم بوی هستید و یا از قبل با آن آشنایی دارید چرا که با قابلیت‌های بیشمار خود کاربران را در همان دقایق ابتدایی جذب خود می‌کند.

رام Rom و معرفی کنسول‌های GBA، Nintendo DS

معرفی کنسول Nintendo DS Roms

سری قبلی و قدیمی کنسول بازی دستی از Nintendo که در سال ۲۰۰۴ معرفی شد و دارای دو صفحه نمایش DS بود، صفحه بالایی صفحه نمایش بازی بود در حالی که صفحه لمسی پایینی برای انتخاب و به عنوان جوی استیک استفاده می‌شد. Nintendo DS Roms توسط سری کنسول‌های DS Lite، DSi،DSi XL و3DS نیز توسعه داده و به بازار عرضه گردید. که سری DS 3 به علت پشتیبانی از بازی‌های سه بعدی بدون نیاز به عینک‌های سه بعدی بین گیمرها بسیار محبوبیت پیدا کرد. شرکت نینتندو با طراحی این کنسول‌ها تجاربی بالایی را در زمینه کنسول‌های دستی کسب کرد و در آخر کنسول Switch را در سال ۲۰۱۷ عرضه نمود. سری بازی Mario و سری بازی‌های پوکمن Pokemon Roms از محبوب‌ترین رام Rom و گیم های کنسول دی اس می‌باشند. با توجه به قدیمی بودن کنسول دسترسی به این کنسول‌ها و بازی‌های آن دشوار می‌باشد برای همین سایت Hexrom.com رام‌های اصلی بازی را قرار داده تا به راحتی بتوان آنها روی ویندوز و اندروید با یک شبیه ساز و Bios کنسول بازی کنید.

کد خبر 573901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.