اجرای پیاده‌راه‌سازی خیابان مدرس دنبال می‌شود

شهردار کرمانشاه گفت: در حال حاضر مطالعات اجرای پیاده‌راه‌سازی خیابان مدرس در حال انجام است و اجرایی شدن این پروژه منتفی نیست و قطعاً آن را دنبال می‌کنیم، زیرا اثرات بسیاری در توریسم شهری، زیباسازی و رفاه هرچه بیشتر و رونق خرید دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی با اشاره به تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه، اظهار کرد: تمام لوایحی که به شورا داده می‌شود در کوتاه‌ترین زمان و با رعایت اصول قانونی به تصویب می‌رسد که حاصل آن خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان است، شهرداری و شورای شهر کرمانشاه تعاملی‌خوبی با یکدیگر داشته و مانند یک تیم ۱۲ نفره برای مدیریت شهر تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه آخرین وضعیت برخی پروژه‌های مهم شهری برای پیگیری تغییراتی در پروژه قطار شهری است، افزود: مشاور برای این پروژه گرفته شده و در جلسه وزارت کشور با مدیرکل ترافیک شهرداری‌ها به توافق رسیده‌ایم که تمرکز بر تکمیل تونل این پروژه صورت گیرد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به پیشنهادات مطرح شده پس از تصویب در شورای عالی ترافیک سرعت کار پروژه افزایش می‌یابد و مردم کرمانشاه می‌توانند سریع‌تر از این پروژه استفاده کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مطالعات فنی پروژه در حال انجام است و نتایج آن بعد از تصویب مراجع قانونی عرضه می‌شود و جهت طرح به وزارت کشور و شورای عالی ترافیک ارائه می‌شود.

نوروزی در خصوص اجرایی شدن پروژه پیاده‌راه مدرس، گفت: این پروژه منتفی نیست و قطعاً آن را دنبال می‌کنیم، زیرا اثرات بسیاری در توریسم شهری، زیباسازی و رفاه هرچه بیشتر و رونق خرید دارد.

وی خاطرنشان کرد: نکته مهمی که در اجرای این پروژه باید به آن توجه شود محل اجرای آن در خیابان مدرس، فازبندی و هدایت درست بار ترافیک است که در حال بررسی تمام این موارد هستیم و هنوز نمی‌توانیم زمان دقیقی برای اجرای آن تعیین کنیم.

کد خبر 573853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.