تجهیز آتش‌نشانی آشتیان به خودروی امدادونجات

شهردار آشتیان از تجهیز آتش‌نشانی شهرداری به خودروی امدادونجات خبر داد و گفت: تجهیزات این خودرو شامل ست کامل هیدرولیک امدادی تصادفات، ست کامل تنفسی، سه پایه امدادی همراه با تمام تجهیزات و امکانات امداد و نجات چاه، برج نوری، وینچ برقی، سنگ فلزبر موتوری، اره موتوری، پدال‌بر و قفل‌بر هیدرولیک است.

مجتبی ملکا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به لزوم تجهیز آتش‌نشانان به امکانات استاندارد و کارآمد، به منظور افزایش کارایی و قدرت مانور نیروها در عملیات اطفای حریق و در راستای مدیریت بحران در زمان وقوع حوادث، آتش‌نشانی آشتیان به خودروی امدادونجات با تجهیزات کامل مجهز شد.

وی با بیان اینکه با این اقدام درصدد هستیم قدمی هرچند کوچک در حوزه امنیت شهری برداریم، افزود: تجهیزات این خودرو شامل ست کامل هیدرولیک امدادی تصادفات، ست کامل تنفسی، سه پایه امدادی همراه با تمام تجهیزات و امکانات امداد و نجات چاه، برج نوری، وینچ برقی، سنگ فلزبر موتوری، اره موتوری، پدال‌بر و قفل‌بر هیدرولیک است.

شهردار آشتیان خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در معرض آسیب‌ها و خطرات مختلف قرار دارند و ضرورت دارد برای حفاظت جان این انسان‌های فداکار، تجهیزات و امکانات ایمنی و حفاظتی مناسب خریداری و تأمین شود.

ملکا تاکید کرد: حفاظت از جان مردم در حوادث برعهده آتش‌نشانان است و بهره‌گیری از تجهیزات کارآمد بر عملکرد آتش‌نشانان، تأثیر مؤثر و مستقیمی دارد.

وی تصریح کرد: به‌روزرسانی تجهیزات و لوازم آتش‌نشانی طی سال جاری در دستور کار شهرداری بوده است؛ درصدد هستیم با خرید تجهیزات مدرن گام مؤثری در راستای ارتقای سطح ایمنی آتش‌نشانان آشتیانی در مواجهه با حوادث و آتش‌سوزی‌ها برداشته شود.

شهردار آشتیان افزود: آتش‌نشانان شهرستان آشتیان ضمن خدمت‌رسانی در محدوده شهری، در اطراف شهر و روستاها نیز خدمات‌رسانی دارند و در صورت وقوع حوادث سنگین جاده‌ای امدادرسانی می‌کنند.

کد خبر 573851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.