غبار صبحگاهی و وزش باد؛ پدیده غالب آسمان اصفهان تا پایان هفته

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی نسبتا پایدار تا پایان هفته در استان خبر داد و گفت: در این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری، غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته روی استان است و در این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی از کاهش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان خبر داد و افزود: گرم‌ترین نقطه استان خوروبیابانک با دمای ۳۳ درجه و بوئین‌ومیاندشت با دمای صفر درجه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیشینه دمای هوای اصفهان در شبانه‌روز آینده را ۲۵ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: دمای هوای اصفهان در خنک‌ترین ساعت‌های صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، تا پایان هفته به‌جز غبار صبحگاهی، پدیده خاصی در اصفهان اتفاق نمی‌افتد اما پایداری جوی باعث انباشت آلاینده‌ها نخواهد شد زیرا این پدیده مربوط به فصل‌های سرد سال است.

وی از ثبت یک میلی‌متر بارش در اردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهرستان خوروبیابانک دو دهم میلی‌متر، دولت‌آباد چهار دهم میلی‌متر، میمه یک دهم میلی‌متر و دیگر شهرستان‌ها نیز بارش‌های پراکنده‌ای ثبت شد.

کد خبر 573837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.