نشاط شهروندی؛ اولویت مدیریت شهری مهدیشهر

شهردار مهدیشهر گفت: شهرداری با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، نظرات شهروندان و کارشناسان مربوطه، برنامه‌ریزی مدونی را در سال جدید برای ایجاد روحیه شورونشاط در شهر و شهروندان در نظر گرفته است.

علیرضا شربتدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری مهدیشهر از ابتدای آغاز به کار دوره جدید مدیریتی با همکاری شورای اسلامی شهر نسبت به شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در ایجاد شادابی و نشاط برای شهر و شهروندان، اقدام کرده است.

وی با اشاره به اقدامات فراوان مدیریت جدید شهری در شش‌ماهه نخست کاری خود با وجود مشکلات اقتصادی و مالی، افزود: در این مدت سه عنوان جشن بزرگ با حضور عموم شهروندان در سطح شهر مهدیشهر به مناسبت روز زن، ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی و عید سعید فطر در راستای ایجاد نشاط شهری و شادابی شهروندان برگزار شده است.

شهردار مهدیشهر با تاکید بر زیباسازی محیط شهر به عنوان یکی دیگر از عوامل مؤثر در ایجاد نشاط شهری، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت معابر در بسیاری از نقاط شهر، نصب و رنگ‌آمیزی پایه و تابلوهای شناسایی معابر و بسیاری از ادوات قابل رنگ‌آمیزی و احیا، اجرای جداول رفوژهای میانی بلوار و حاشیه بلوارها، نصب و تعمیر پایه چراغ‌های روشنایی در میادین و بوستان‌ها، ساخت و نصب المان‌های مختلف و آذین‌بندی شهر، حذف موارد زائد از جلوه بصری شهر، باز پیرایی بوستان‌ها و نصب نیمکت‌ها و وسایل جدید بازی کودکان، کاشت وسیع و مستمر درختچه و گل‌های فصلی و پاکسازی منظم و مداوم شهر از نخاله‌ها از دیگر اقدامات شهرداری مهدیشهر در این مدت بوده است.

شربتدار اضافه کرد: در طراحی شهری و اجرای کلیه برنامه‌ها و عملیات‌های اجرایی از ایده و طرح‌های خلاقانه کارشناسان و شهروندان استفاده شده است.

وی گفت: شهرداری مهدیشهر با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، نظرات شهروندان و کارشناسان مربوطه، برنامه‌ریزی مدونی را در سال جدید برای ایجاد روحیه شور و نشاط در شهر و شهروندان در نظر گرفته است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف و اجرای دقیق و کامل طرح، در نشاط‌بخشی به کالبد شهر قدم مؤثری برداریم.

کد خبر 573825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.