لزوم همکاری شهروندان برای اتمام آزادسازی رینگ چهارم

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات اجرایی رینگ چهارم طبق برنامه پیش رفته است، اما آزادسازی مسیر با تأخیر همراه شده است که همکاری مردم را برای تسری در انجام این فرایند می‌طلبد.

ایرج مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حلقه حفاظتی از کیلومتر صفر تا ۹ شرق اصفهان جزو اولویت اجرایی اول شهرداری است که در این مسیر چندین تقاطع و مسیر ارتباط بین دو طرف رینگ برقرار و جزو وظایف شهرداری تعریف شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای حلقه حفاظتی شهر، عملیات اجرایی تقاطع قهجاورستان در کیلومتر ۶۲۰۰ رینگ تا پایان سال گذشته اجرا شد، تصریح کرد: عملیات تکمیلی و آسفالت نهایی کیلومتر ۶۲۰۰ رینگ از هفته گذشته آغاز شد و در اختیار مردم این منطقه قرار گرفت.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: روستاهای اندوان و گیان، دهنو و خاتون‌آباد در مسیر رینگ چهارم قرار دارد و به‌منظور سهولت دسترسی به این طرف و آن طرف رینگ و ارتباط بدون‌خطر کاری و سکنه اقدام به ایجاد تقاطع کردیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر نقش شهری، استانی و حتی کشوری رینگ باید نقش محلی را نیز مورد توجه قرار داد، افزود: ایجاد تقاطع از کیلومتر صفر تا ۹ تقاطع قهجاورستان در کیلومتر ۶۳۰۰ و تقاطع بهاران بین شهر بهاران و جاده رویان محل ارتباط به کمربندی شمالی خوراسگان و جی را فراهم می‌سازد.

مظفر با بیان اینکه عملیات اجرایی تقاطع مقابل خاتون‌آباد آغاز نشده است، تصریح کرد: با احداث چندین زیرگذر، دسترسی محلی به روستاهای گیان و اندوان فراهم شد و عملیات اجرایی رینگ از کیلومتر چهارم تا هفتم به اتمام رسید و این در حالی است که محل اتصال مسیرها به این محلات در حال احداث است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: عملیات اجرایی از کیلومتر ۲.۵ تا چهارم در دست اجرا است و عملیات آزادسازی و اجرا از کیلومتر چهار تا ۹ تکمیل شده و فقط عملیات تکمیلی مسیر و کالورت‌های (دسترسی زیر گذر محلی) در دست اقدام است، همچنین از کیلومتر ۲.۵ تا چهار، حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشته که به علت کندی روند آزادسازی، عملیات اجرایی با تأخیر مواجه است.

وی ادامه داد: آزادسازی کیلومتر ۶۰۰ تا ۲۵۰۰ توسط منطقه ۱۵ در دست اقدام است که طبق برنامه باید تا پایان خردادماه امسال تکمیل شود، اما در حال حاضر با تأخیر مواجه شده است، بنابراین همکاری مردم و اهالی منطقه برای تسریع در آزادسازی ضروری است.

کد خبر 573808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.