ذوب‌آهن-پرسپولیس/ کلید قهرمانی پرسپولیس در دستان تارتار

ذوب‌آهن و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به مصاف هم خواهند رفت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب‌آهن و پرسپولیس عصر امروز دوشنبه _ نوزدهم اردیبهشت‌ماه _ در نبردی سرنوشت‌ساز پذیرای یکدیگر در فولادشهر خواهند بود. سرخ‌پوشان که با امتیازسوزی هفته گذشته استقلال، توانسته‌اند فاصله خود را با صدرنشین کاهش دهند، نیاز مبرمی به هر سه امتیاز این مسابقه دارند. آن سوی میدان اما ذوبی‌ها انگیزه چندانی برای بهبود جایگاه خود در جدول ندارند؛ ولی نباید انگیزه شخصی «مهدی تارتار» برای ایستادن جلوی اتهاماتی که طی سال‌های گذشته در دیدار تیم‌هایش مقابل پرسپولیس او را نشانه رفته است، دست کم گرفت.

کلید قهرمانی پرسپولیس در دستان تارتار

شاگردان مهدی تارتار که پیش از تعطیلات نسبتاً بلند مدت لیگ، روند خوبی را در پیش گرفته بودند، هفته گذشته باخت تلخی را در مصاف با هوادار تجربه کردند. ذوب‌آهن این روزها با ۳۱ امتیاز، یازدهم جدول است و نه خطر سقوط را احساس می‌کند و نه شانسی برای کسب سهمیه آسیایی دارد. این عملکرد گاندوهای اصفهانی در این دیدار می‌تواند روی شانس قهرمانی پرسپولیس تأثیر بگذارد و این مهدی تارتار است که می‌تواند دست استقلال را از کلید قهرمانی کوتاه کند.

طعم بازگشت تماشاگر به فولادشهر

ذوبی‌ها امروز در شرایطی میزبان یکی از حساس‌ترین جدال‌های فصل‌شان در فولادشهر هستند که بعد از بیش از دو سال طعم حضور هوادارانشان در استادیوم خانگی را خواهند چشید. آن‌ها پس از همشهری که هفته گذشته در حضور طرفدارانش میزبان استقلال بود، با ظرفیت محدودی از تماشاگران با پرسپولیس دیدار خواهد کرد.

سه‌گانه سرسخت پیش رو پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها که کورس قهرمانی را هفته‌ها است به مجیدی و شاگردانش واگذار کرده‌اند، برای بازپس‌گیری صدر نیاز به چیزی شبیه معجزه دارند. برای این معجزه اما نخستین کاری که از دست پرسپولیسی‌ها برمی‌آید، بردن تمام مسابقات باقی‌مانده‌شان است؛ دیدارهایی که آسان هم نیست‌.

ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتور رقبای سرسخت سرخ‌ها تا پایان لیگ هستند. نکته منفی ماجرا آنجاست که پرسپولیس باید هر سه مسابقه را خارج از تهران و ورزشگاه آزادی برگزار کند. می‌توان با جدیت ادعا کرد که موفقیت یا عدم موفقیت پرسپولیس در این سه‌گانه حساس، می‌تواند تکلیف قهرمان را تا حدودی زیادی مشخص کند

کد خبر 573759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.