۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری دزفول

شهردار دزفول گفت: روال قانونی تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و برگزاری آزمون برای تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده است.

سیدمحمدحسن عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به طور همزمان دو روال قانونی به منظور تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و تعیین ضوابط برگزاری آزمون برای کارگران شهرداری دیده شده است تا افراد متقاضی در صورت کسب نمره و سابقه بالا، تبدیل وضعیت شوند.

وی افزود: براساس آزمون برگزار شده توسط استانداری، ۷۴ نفر در آزمون کارگری شهرداری دزفول پذیرفته شده‌اند که مراحل قانونی تبدیل وضعیت آن‌ها انجام می‌شود.

شهردار دزفول خاطرنشان کرد: تعدادی از کارگران و کارمندان، تحت پوشش پیمانکار نیروی انسانی شهرداری بوده‌اند که به تفکیک سابقه کار آن‌ها را شناسایی کردیم.

عیسی‌زاده با بیان اینکه مراحل تبدیل وضعیت کارکنان در حال انجام است، تصریح کرد: به منظور تعیین تکلیف وضعیت کاری افرادی که مشمول این دو طرح نمی‌شوند، با شورای شهر مشورت خواهیم کرد تا به نتیجه و سازوکاری برای ثبات شغلی این افراد برسیم.

وی تاکید کرد: ممکن است برخی از کارکنان مشمول طرح سختی زیان‌آور شده و براساس آن بازنشسته شوند که وضعیت آن‌ها را به زودی بررسی خواهیم کرد.

کد خبر 573755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.