استقلال تهران-پدیده؛ حرکت به‌سمت قهرمانی!

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال استقلال تهران و پدیده در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود. در یکی از بازی‌های حساس از ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه، تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از پدیده پذیرایی می‌کند.

استقلال و رکورد قابل توجه نباختن به حریفان

استقلال، امسال فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند؛ آن‌ها تا پایان هفته بیست‌وپنجم باخت را تجربه نکرده‌اند و هدفشان این است که بدون شکست جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرند. این تیم فعلاً ۱۶ برد و ۹ تساوی به دست آورده است. کسب ۵۷ امتیاز تیم فرهاد را از تیم دوم با چهار امتیاز جدا کرده است. این رکورد نباختن، تیم مجیدی را تبدیل به اولین تیمی کرده که در تمام ادوار لیگ در یک فصل ۲۵ بازی پیاپی بدون شکست را پشت سر می‌گذارد. قبل از این پرسپولیس در سال ۷۸ و در جام آزادگان تا هفته بیست‌وچهارم بدون باخت باقی مانده بود. استقلال هفته گذشته در اصفهان برابر تیم پرمهره سپاهان مساوی کرد. این سومین بازی پیاپی در لیگ برتر بود که استقلالی‌ها در آن متوقف شده و امتیازاتی از دست می‌دهند و با احتساب بازی آن‌ها مقابل نساجی در جام حذفی، چهارمین بازی است که موفق به پیروزی نشده‌اند.

استقلال تهران- پدیده؛ حرکت به سمت قهرمانی!

مجیدی غایب بزرگ بازی امروز؟

در کنفرانس خبری پیش از این بازی، اتفاق جالبی رخ داد؛ ابتدا «داوود سیدعباسی» سرمربی پدیده حرف‌های خود را بیان کرد و همه در انتظار شنیدن حرف‌های مجیدی بودند؛ اما این اتفاق رخ نداد. طبق اعلام مدیر رسانه‌ای استقلال، او به دلیل کسالت امکان حضور در کنفرانس را نداشت. نوری‌فر اعلام کرد پزشکان در تلاش هستند تا مجیدی را به بازی برسانند.

پدیده قعرنشین جدول رده بندی

حریف امروز استقلال، پدیده‌ای است که اوضاع خوبی تجربه نمی‌کند. آن‌ها یا مدام درگیر اسم تیم هستند یا مشکل مالکیت دارند و از داشتن امکانات یک باشگاه لیگ برتری محروم هستند. این تیم روی نیمکت مربیگری هم چند سرمربی عوض کرده و درحال‌حاضر با سیدعباسی به کار خود ادامه می‌دهد. مشهدی‌ها امسال آن‌قدر بد نتیجه گرفته‌اند که یکی از مدعیان اصلی سقوط به دسته پایین‌تر هستند. آن‌ها با دو برد، چهارده تساوی و تفاضل منفی ۲۱ بدترین آمار را به جا گذاشته‌اند؛ ولی همچنان امید اندکی برای بقا دارند. جالب است بدانید که پدیده بازی رفت را با نتیجه سه بر صفر به حریف خود باخته و پنج بازی است که در لیگ برتر موفق نشده استقلال را شکست دهد. آخرین برتری پدیده برابر تیم فرهاد به هفتم اردیبهشت ۱۳۹۸ برمی‌گردد. حالا باید منتظر ماند و دید مشهدی‌ها اولین شکست آبی‌ها را رقم می‌زنند، یا اینکه تیم سید عباسی همچنان روند منفی خود را ادامه می‌دهد؟

کد خبر 573749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.