وبینار «تعیین بهترین روش مدیریت پسماند شهر اصفهان با استفاده از LCA»

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه وبینار «تعیین بهترین روش مدیریت پسماند شهر اصفهان با استفاده از LCA» فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود، گفت: این وبینار در راستای شفافیت و اطلاع‌رسانی کاربردی طرح‌های پژوهشی و پرهیز از موازی‌کاری بین کلان‌شهرها برگزار خواهد شد.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای سیاست شفافیت و اطلاع‌رسانی کاربردی طرح‌های پژوهشی و پرهیز از موازی‌کاری بین کلان‌شهرها، هر طرح یا پایان‌نامه دانشجویی که توسط مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان حمایت شود، در قالب یک وبینار با حضور علاقه‌‎مندان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح «تعیین بهترین روش مدیریت پسماند شهر اصفهان با استفاده از LCA» فردا _سه‌شنبه، بیستم اردیبهشت‌ماه_ به صورت آنلاین برای استفاده علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه وبینار تعیین بهترین روش مدیریت پسماند شهر اصفهان با مدیریت نادر مختارانی، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و توسط سارا طیبی دانش‌آموخته رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه تربیت مدرس تهران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: این وبینار با همکاری مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین، معاونت خدمات شهری و سازمان پسماند شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی از همه علاقه‌مندان، کارشناسان و پژوهشگران حوزه مدیریت شهری دعوت کرد به منظور استفاده از نتایج این طرح فردا از ساعت ۱۰ از طریق لینک http://meeting.isfahan.ir/pajoohesh در جلسه مذکور شرکت کنند.

کد خبر 573737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.