"قاری‌قرآن" مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان شد

علیرضا قاری‌قرآن در راستای خدمت به مردم استان اصفهان به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب و ابقاء شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، با حکم وزیر راه و شهرسازی علیرضا قاری‌قرآن برای بار دوم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب شد.

وی که از ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون وزیر و سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب شده بود و مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان را نیز بر عهده داشت، بر اساس پیگیری‌های مدیریت ارشد استان، نمایندگان مجلس و جمعی از علما و دلسوزان استان در خصوص این اداره‌کل حساس، از تهران به اصفهان بازگشت تا همچنان مدیرکلی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان را بر عهده داشته باشد.

براساس این حکم علیرضا قاری‌قرآن در راستای اهداف عدالت محور دولت مردمی در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی به خدمت به هم استانی‌هایش ادامه خواهد داد. همچنین مسئولیت هماهنگی تمام ادارات کل و واحدهای زیرمجموعه سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارتخانه در استان را عهده‌دار خواهد بود.

قاری‌قرآن دارای مدرک پسا دکتری عمران بوده و بیش از دو دهه، مدیریت عمرانی و شهرسازی کلان در سوابقش دارد.

کد خبر 573710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.