گلپایگان ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی و دامداری دارد

فرماندار گلپایگان گفت: گلپایگان پتانسیل‌های خوبی در صنعت کشاورزی، دامداری و اقتصادی دارد و امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد توسعه و پیشرفت گلپایگان در این حوزه باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز_ یکشنبه هیجدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: شهرستان گلپایگان در عرصه ایثار و شهادت و علم و فقاهت در سطح استان و کشور حرف برای گفتن دارد.

وی افزود: گلپایگان پتانسیل‌های خوبی در صنعت کشاورزی و دامداری و اقتصادی دارد و امیدواریم در دولت سیزدهم با تلاش مسئولین شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: در بین دستگاه‌های مختلف گلپایگان وفاق و همدلی خوبی وجود دارد، همه مسئولان شهرستان دغدغه رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف دارند تا خدمت مطلوب‌تری به شهروندان ارائه شود که لازم است قدردانی کنم.

عسگریان تأکید کرد: مسئولان باید به سیاست‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی اعتقاد راسخ داشته باشند و در جهت اجرایی شدن سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش کنند.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان نیز با اشاره به سالروز تخریب قبور اهل بیت (ع) در هشتم شوال، تصریح کرد: تخریب قبور اهل بیت (ع) نور مکتب اهل بیت (ع) را خاموش نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول در مدیران امری طبیعی است که با هدف به‌کارگیری افکار جدید در امور مدیریتی در سطوح مختلف در جامعه انجام می‌شود، گفت: جابه‌جایی مدیران موجب افزایش بهره‌مندی مدیریتی در سطح کلان می‌شود.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه مدیران باید با خط و مشی دولت همسو باشند تا بتوانند خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه کنند، افزود: مدیر انقلابی نباید برای نظام به شکل مختلف حاشیه سازی کند تا طعم شیرین خدمت را مردم بچشند.

کد خبر 573690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.