مشکل ۳۹ نقطه حادثه‌خیز شهر اصفهان رفع شد

رئیس اداره نظارت و ایمنی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه بیش از ۶۹ نقطه حادثه‌خیز در اصفهان شناسایی شده است، گفت: با همکاری پلیس راهور از مجموع نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده در شهر، ۳۹ مورد در سال گذشته رفع شده است.

بهادر قدیری‌فراز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای رفع ۲۶ نقطه حادثه‌خیز شهر اصفهان در حال برنامه‌ریزی برای تخصیص بودجه و اجرای پروژه‌های مناسب هستیم.

وی از جایگزینی گاردریل‌ها با حفاظت بتنی ایمنی در بزرگراه‌های اصفهان به طول حدود ۱۵ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان خبر داد و افزود: در حال حاضر نصب گاردریل‌ها با حفاظت بتنی ایمنی در بزرگراه شهید اقارب‌پرست به طول ۵۶۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد تومان در حال انجام است.

رئیس اداره نظارت و ایمنی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: از سال گذشته قطعه‌ای به طول سه هزار مترمربع و هزینه پنج میلیارد تومان در بزرگراه شهید کشوری آغاز شد که مراحل تکمیلی آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: از مهمترین اقدامات در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز، اجرای مستمر طرح آرام‌سازی ترافیکی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان است.

قدیری‌فراز با اشاره به تشکیل ۱۰ جلسه اتاق فکر ایمنی در سال گذشته، گفت: رفع مشکلات ترافیکی، بهبود فرایندهای کاری، استفاده از خرد جمعی و اندیشه گروهی، ایجاد بستر مناسب و فضای خلاق در جهت رفع مشکلات شهر و شهرداری در بخش ایمنی حمل‌ونقل از اهداف تشکیل اتاق فکر ایمنی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: خروجی اتاق فکر ایمنی با اجرای پروژه‌های مورد نیاز، باعث کاهش آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات معابر شهری و بزرگراهی شود.

کد خبر 573674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.