ورود دوچرخه‌های باری الکتریکی به ایتالیا برای سهولت جابه‌جایی

شهرداری جنوا، تعدادی دوچرخه باری الکتریکی پدالی را به عنوان بخشی از جایزه شهری ۲۰۲۱ خود برای تحرک پایدار دریافت کرد. این جایزه به منظور قدردانی از تلاش‌ها و ابتکاراتی بود که شهر در ترویج و ترویج استفاده از دوچرخه در سطح محلی انجام داده بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این دوچرخه‌های باری خود بخشی از یک ابتکار جدید را تشکیل می‌دهند؛ شهرداری در نظر دارد از آنها برای آزمایش راه‌حل‌های تحویل بار به مشتری استفاده کند.

این ابتکار با همکاری ANCI، انجمن ملی شهرداری‌های ایتالیا انجام می‌شود. آن‌ها بر این باور هستند که افزایش آگاهی از پروژه‌های ابداع شده توسط ادارات به منظور متقاعد کردن بیشتر شهرداری‌ها برای سرمایه‌گذاری در شهرهای آینده که به طور فزاینده‌ای برای دوچرخه مناسب هستند، ضروری است.

تعدادی از دوچرخه‌های باری به صورت امانت به شرکت‌های کوچک این شهر واگذار می‌شود که به نوبت به صورت آزمایشی از آنها استفاده خواهند کرد. یک مورد نیز به طور موقت در اختیار Aster، شرکت خدمات منطقه‌ای شهرداری جنوا قرار خواهد گرفت.

ورود دوچرخه‌های باری الکتریکی به ایتالیا برای سهولت جابه‌جایی

شرکت شهرداری همچنین به صورت آزمایشی از ابزارهایی برای حمایت از مداخلات تعمیر و نگهداری فضاهای سبز عمومی و پارک‌های شهر استفاده خواهد کرد که مستلزم حمل‌ونقل و استفاده از ابزارهای کوچک و متوسط است.

دوچرخه‌های باربری وسایل حمل‌ونقل پرکاربردی هستند که امکان حمل بارهای کوچک و تجهیزات را به سرعت و به روشی فوری و بدون ایجاد ترافیک و آلودگی فراهم می‌کنند. علاوه بر این، پیدا کردن پارکینگ برای آنها نیز آسان است. این امر، آن‌ها را به ویژه برای فعالیت‌هایی مانند تحویل و سفرهای کوتاه مناسب می‌کند و به ایجاد تحرک شهری پایدارتر و بهبود کیفیت زندگی و هوا در شهر کمک می‌کند.

شهرداری جنوآ در حال حاضر درخواست‌های شرکت‌های خصوصی را برای استفاده آزمایشی از دوچرخه باری می‌پذیرد. شرکت‌های محلی تمایل زیادی را برای قرض گرفتن این دستگاه‌های جابه‌جایی، ابراز کرده‌اند.

کد خبر 573664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.