تکمیل پروژه زیرگذر نیازمند سرعت و دقت است

رییس شورای اسلامی شهر کاشان در بازدید از عملیات اجرایی پروژه زیرگذر سرعت عمل و دقت نظر در اجرای این پروژه را خواستار شد.

علی هاشمی طاهری در حاشیه بازدید از پروژه زیر گذر کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به پیشرفت ۹۰ درصدی قطعه نخست این طرح مهم و تأثیرگذار ترافیکی اشاره و اظهار کرد: قطعه یک حدفاصل تقاطع فلسطین تا خیامی، بعد از راهنمایی رانندگی سابق به طول یک‌ونیم کیلومتر در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه بخش دوم طرح از میدان ولی عصر (عج) تا بعد از تقاطع بلوار معمار است و بخش اول و دوم این طرح با هم ارتباط کامل دارند، افزود: برای مرتفع شدن گره ترافیکی این قسمت نیازمند تکمیل کامل طرح هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه فاز اول مرحله نخست طرح زیرگذر شهید سلیمانی فجر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است، خاطرنشان کرد: دو مؤلفه زمان و هزینه اثرگذاری زیادی بر اجرای طرح‌های شهری دارد، روند اجرای طرح زیرگذر مثبت است و امیدواریم سال جدید با نابودی ویروس کرونا سالی پر از موفقیت برای مردم دیار مؤمنان کاشان باشد.

هاشمی طاهری با بیان اینکه تمام فعالیت مدیران و مسئولان کاشان در سال جاری باید بر مبنای شعار سال باشد، تصریح کرد: همه ما باید سعی کنیم برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب موانع را از سر راه تولیدکنندگان برداریم و از آنان حمایت کنی

وی تاکید کرد: دیدگاه مدیران نسبت به مسائل شهری باید جامع باشد؛ چرا که این دیدگاه موجب موفقیت آن دستگاه و مجموعه می‌شود و نیاز است نقشه کامل و جامعی جهت پشتیبانی و رفع موانع تولید تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری از پروژه زیرگذر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کردند و در جریان مراحل پایانی فاز نخست این پروژه قرار گرفتند.

کد خبر 573636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.