هزینه ۶۸ میلیون تومانی برای نظافت سرویس‌های بهداشتی منطقه ۲

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: سالانه مبلغی حدود ۶۸ میلیون تومان برای نظافت و نگهداری سرویس‌های بهداشتی این منطقه هزینه می‌شود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه منطقه دو شهرداری اصفهان دارای چندین بوستان محلی و پرمخاطب همچون قلمستان است که سالانه مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم این منطقه نظافت و رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌ها و پارک‌های محلی آن است.

وی افزود: در این منطقه هشت سرویس بهداشتی در پارک‌ها، بوستان‌های وجود دارد که به طور کلی توسط پیمانکار شرح خدمات شده است و به طور سالیانه به آن رسیدگی می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: نظافت، رفع اشکالات روزانه، تأمین مایحتاج بهداشتی، روشنایی، تهویه و ضدعفونی کردن بر اساس سامانه نگهداری و تعمیرات سرویس‌های بهداشتی توسط چهار نیروی نظافتی ثابت و سیار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سالانه مبلغی حدود ۶۸ میلیون تومان برای نظافت و نگهداری سرویس‌های بهداشتی منطقه دو هزینه می‌شود، اضافه کرد: اخیراً شش چشمه سرویس بهداشتی زنانه و مردانه در بوستان حکیم فرزانه جنب ورودی محله دهنو و جنب منبع پساب منطقه دو تأسیس شده است.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی نیز امکان استفاده برای معلولان، سالمندان فراهم شده است که در نهایت بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای تأسیس آن هزینه شده است.

کد خبر 573632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.