تعداد آدرس های کاردانو به ۵.۲ میلیون رسید

روند رو به رشد تعداد آدرس‌های کاردانو (ADA) در ماه آوریل همچنان ادامه یافت و به بالاترین سطح خود یعنی ۵.۲ میلیون رسید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین گزارش CryptoCompare، تعداد آدرس‌های دارای ADA در ماه گذشته با ۲.۹ درصد رشد به ۵.۲ میلیون نفر رسید. در همین حال، تعداد معامله‌گران کوتاه‌مدت ADA با ۴۴.۶ درصد کاهش از ۶۸۲ هزار ماه مارس ماه گذشته به ۳۷۷ هزار آدرس رسیده است.

به همین ترتیب، تعداد آدرس‌های جدید روزانه با کاهش ۵۹.۱ درصدی به ۲۳۲۰۰ آدرس رسید. در همین حال، میانگین کارمزد تراکنش‌ها در شبکه کاردانو از ۰.۴۲ دلار ماه مارس به ۰.۹۱ دلار در ماه آوریل رسید که بیش از دو برابر افزایش را نشان می‌دهد.

گفتنی است که داده‌های دورن زنجیره‌ای حاکی از آن هستند که علی رغم کاهش شدید فعالیت این شبکه، اکثر دارندگان ADA هنوز در حال انباشت این دارایی هستند. به عبارت دیگر، علاقه سرمای گذاران خرد به این ارز دیجیتال به سرعت در حال افزایش است، در حالی که نهنگ‌ها پس از فروش دارایی‌های خود در یک دوره ۷ ماهه که منجر به دامپ مقدار زیادی ADA در بازار شد، دوباره به روند انباشت بازگشته‌اند. ظاهراً کاهش قیمت کاردانو تا پایین‌ترین سطح در ۱۵ ماه گذشته، باعث شده است نهنگ‌ها و کاربران خرد به انباشت این ارز دیجیتال دوباره علاقمند شوند.

کد خبر 573615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.