پسر جوان در حمایت از پدر و پدربزرگ خود دست به قتل زد

یک جوان ۲۰ساله در شهرستان محلات، طی یک درگیری بر اثر ضربات چاقو به سر و شکم به قتل رسید.

به گزارش ایمنا، سرهنگ کارآگاه «کامیار چهری» اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فویت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای شهرستان محلات، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد یک مرد جوان ۲۲ ساله با همدستی پدر و پدربزرگ خود به علت وجود اختلافات قبلی با یک پسر جوان ۲۰ ساله دیگر در یکی از روستاهای شهرستان محلات درگیر شده و در این درگیری، وی بر اثر ضربات مهلک چاقو از ناحیه سر و شکم به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

دستگیری متهمان قتل

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده، جان خود را از دست داد، گفت: از دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و شهرستان محلات، تحقیقات فراگیر خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در همان دقایق ابتدایی تحقیقات پلیس، سرنخ‌هایی از مخفیگاه قاتلان در شهرستان محلات به دست آمد و سرانجام با حضور به هنگام پلیس، متهمان ساعاتی پس از وقوع قتل با انجام عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ چهری اضافه کرد: در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس، جوان ۲۲ ساله با توجه به مدارک موجود، به قتل اعتراف کرد؛ قتلی که بابت برخی اختلافات قبلی با همدستی پدر و پدربزرگ خود، مرتکب شده بود.

وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: رکنا

کد خبر 573604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.