ساماندهی ترافیکی خیابان‌های کمال اسماعیل و ابن‌سینا

رئیس اداره ترافیک منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: با احداث رفیوژ میانی و ساماندهی ترافیکی خیابان کمال اسماعیل، عملیات احداث رفوژ میانی خیابان ابن‌سینا نیز در دست اقدام است و تا پایان اردیبهشت‌ماه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

اسماعیل کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ترافیک برخی از خیابان‌های سطح منطقه، اظهار کرد: با توجه به اینکه خیابان کمال اسماعیل حدفاصل تقاطع‌های پاسداران تا پل فردوسی مسیر پر تردد اکثر شهروندان و گردشگران بوده است و ساعاتی از روز با تراکم ترافیک روبه‌رو است؛ در این میان برخی از رانندگان با دور زدن و تغییر مسیر باعث تصادف و یا ترافیک می‌شدند که مدیریت ترافیک شهرداری اصفهان تصمیم به احداث رفیوژ میانی این خیابان گرفت.

وی افزود: با نظر مساعد مدیریت ترافیک شهری اصفهان و پیشنهاد پلیس راهور، احداث رفیوژ میانی خیابان کمال اسماعیل، با کاهش ترافیک، کاهش تصادف منجر به فوت و نظم تردد روبه‌رو شد، از این رو با توجه به ترافیک خیابان ابن‌سینا، احداث رفیوژ نیز در این خیابان در برنامه‌های سال جاری این منطقه قرار گرفت.

رئیس اداره ترافیک منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به طول ۵۰۰ متری خیابان ابن‌سینا و به منظور ساماندهی ترافیک این خیابان، هفته گذشته عملیات احداث رفیوژ میانی با آسفالت‌برداری آغاز شد.

وی با اشاره به هزینه شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی احداث رفیوژ خیابان‌های کمال اسماعیل و ابن‌سینا، خاطرنشان کرد: با جدول‌گذاری و بلوک‌فرش، عملیات خط‌کشی و نصب موانع ترافیکی، تا پایان مهرماه خیابان ابن‌سینا به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 573601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.