تدوین پیشنهادات شورای شهر برای ارائه به رئیس‌جمهور

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهادات شورای اسلامی شهر پیرامون مشکلات اصفهان برای ارائه به رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سفر به استان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،، علی صالحی امروز _یکشنبه، هجدهم اردیبهشت‌ماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از چهل‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک ایام نکوداشت اصفهان و تشکر از تلاش‌های کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری در برگزاری رویدادهای این هفته، اظهار کرد: در جلسه امروز لایحه ارتقای خدمات طرح منزلت شهروندی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح از دوره چهارم شورای اسلامی شهر اجرا شده بود، افزود: بر اساس این طرح بخش‌های خاصی از جمله بازنشستگان، سالمندان، بانوان سرپرست خانوار و برخی گروه‌های خاص خدماتی را در حوزه شهری از جمله حمل‌نقل دریافت می‌کردند و تخفیف‌ها یا شارژ اعتباری در اختیار این مخاطبان قرار می‌گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه‌ای از جانب معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان برای تکمیل این طرح اضافه شد از جمله اضافه شدن مترو به خدمات حمل و نقل عمومی، هفتگی شدن شارژ، اضافه شدن بیماران خاص و جانبازان کمتر از ۲۵ درصد به مخاطبان طرح و تجمیع مبالغی که به صورت هفتگی در این کارت‌ها هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به موضوعات بررسی شده و دیدگاه‌های مختلف، با توجه به تأیید طرح در کمیسیون فرهنگی، پیشنهاد شد در کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر نیز بررسی و دوباره به صحن بیاید تا جوانب آن بررسی شود و شورای اسلامی شهر درباره آن اظهار نظر کند.

صالحی درباره دیگر موضوعات پیگیری شده امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر، تصریح کرد: امروز همچنین سه لایحه آزادسازی برای پروژه‌های عمرانی بررسی شد که شامل خط دو مترو، آزادسازی خیابان شهید خلیلی در منطقه شش و تکمیل آزادسازی خیابان لاهور در منطقه چهار بود که این لوایح در قبال معوضات ریالی و ملکی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: یک لایحه درباره آزادسازی ملک دیگری نیز امروز بررسی شد که با توجه به ناکافی بودن مستندات از دستور کار خارج شد و در جلسات بعدی شورای اسلامی شهر بررسی خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به قریب‌الوقوع بودن سفر رئیس‌جمهور به اصفهان پس از پایان نطق‌ها و تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر در رابطه با پیشنهادات شورای اسلامی شهر در رابطه با مطالبات شهروندان برای ارائه به رئیس‌جمهور بحث و مرقومه‌ای در چندین بند تهیه شد.

وی افزود: این مرقومه بعد از جمع‌بندی نهایی به صورت رسمی منتشر می‌شود و در اختیار رئیس‌جمهور و هیئت همراه قرار می‌گیرد و امیدوارم موضوعات به نمایندگی از مردم اصفهان مطرح و شاهد مصوبات خوبی برای رفع مسائل جهان‌شهر اصفهان در این سفر باشیم.

کد خبر 573590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.