آتش‌نشانان اراک به تجهیزات حفاظت فردی مجهز خواهند شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک بر لزوم تجهیز آتش نشانان به امکانات استاندارد وکارآمد به منظور افزایش کارایی و قدرت مانور این نیروها تاکید کرد.

مسعود آقازیارتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با خرید ۲۰۰ عدد کلاه ایمنی، یکصد جفت دستکش عملیاتی و ۱۷۰ جفت چکمه ضد اسید و تحویل آنها به آتش نشانان، تمامی نیروهای عملیاتی به تجهیزات حفاظت فردی مجهز خواهند شد.

وی افزود: آتش نشانان در معرض آسیب‌ها و خطرات مختلفی قرار دارند و ضرورت دارد برای حفاظت از جان ارزشمند این انسان‌های فداکار، تجهیزات و امکانات ایمنی و حفاظتی مناسب خریداری و تأمین شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با بیان اینکه حفاظت از جان مردم در حوادث برعهده آتش نشانان است و بهره‌گیری از تجهیزات کارآمد بسیار بر عملکرد آتش نشانان مؤثر است، گفت: دستکش‌های خریداری شده که به ایمنی آتش نشانان در زمان بروز حادثه و آتش سوزی کمک شایانی می‌کند به این عزیزان تحویل داده شده و کلاه و چکمه نیز که مراحل خرید آن به اتمام رسیده، پس از تحویل به سازمان در بین نیروهای عملیاتی توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به‌روزرسانی تجهیزات و لوازم آتش نشانی در سال جاری در دستور کار این سازمان بوده که امیدواریم با خرید این تجهیزات گامی بلند در ارتقای سطح ایمنی آتش نشانان اراکی در مواجهه با حوادث و آتش سوزی‌ها برداریم.

کد خبر 573555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.