جلسه خصوصی رونالدو با فرگوسن!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن، خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _یکشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* کریستیانو رونالدو درباره آینده خود در منچستریونایتد با سرمربی سابق سر الکس فرگوسن در یک سری جلسات خصوصی شرکت داشته و صحبت کرده است.

* میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال ستاره لستر؛ "یوری تیلمانز" به یکی از اهداف اصلی خود در این تابستان تبدیل کرده است؛ زیرا او به دنبال ادامه بازسازی ترکیب در آرسنال است.

دیلی میل:

* تاد بوهلی، مالک جدید چلسی، کار برنامه‌ریزی هزینه‌های تابستانی باشگاه را این هفته آغاز خواهد کرد و مذاکرات در مورد قراردادهای جدید و تمدید میسون مانت و ریس جیمز در دستور کار قرار دارد.

* آندره ویلاس بواس، سرمربی سابق چلسی و تاتنهام به عنوان جانشین بالقوه وحید هلیل هوزیچ به عنوان سرمربی مراکش معرفی شده است.

دیلی تلگراف:

* مارتین کایمر گلف باز شماره ۱ سابق جهان می‌گوید که "گرگ نورمن" گلف باز بازنشسته استرالیایی اعلام کرده در پیست ۲۵۵ میلیون دلاری (۲۰۷ میلیون پوندی) سعودی‌ها که ماه آینده در سنت آلبانز انگلیس افتتاح می‌شود، حضور خواهد داشت.

* برندن راجرز برای تقویت خط دفاعی خود در لستر با "گلیسون برمر"، بازیکن قدرتمند برزیلی تورینو با مبلغ ۴۰ میلیون پوند فشارهای خود را افزایش داده است.

دیلی استار:

* نمانیا ماتیچ پس از پایان فصل از منچستریونایتد جدا خواهد شد و برای پیوستن به یوونتوس، راهی ایتالیا می‌شود که به او کمک مالی خوبی برای ادامه حرفه‌اش خواهد داد.

دیلی رکورد:

* کنی میلر بازیکن گلاسکو رنجرز بر این باور است که اگر این تیم در شهر سویل لیگ اروپا را به دست آورد، این بزرگ‌ترین شاهکار این باشگاه خواهد بود که قهرمانی آن‌ها در جام برندگان جام در سال ۱۹۷۲ را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

کد خبر 573512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.