کاشان منطقه‌ای ویژه با مدیریت شهری قابل تحسین است

سفیر کنیا در دیدار با شهردار کاشان، از پاکیزگی و زیبایی خطه سیلک تمجید کرد و گفت: شهرهایی مشابه کاشان در کنیا وجود دارد که دارای ویژگی‌های مشابه مانند این شهر است با این تفاوت که بارندگی زیادی را در آن‌ها مشاهده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاشوا ایگوتا گاتیمو ظهر امروز _شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه-در دیدار با شهردار کاشان، از پاکیزگی و زیبایی خطه سیلک تمجید و اظهار کرد: شهرهایی مشابه کاشان در کنیا وجود دارد که دارای ویژگی‌های مشابه است با این تفاوت که بارندگی زیادی را در آن شهرها شاهد هستیم.

وی گل، قهوه و چای را از جمله صادرات کنیا ذکر کرد و ادامه داد: بسیار برایم جالب بود که کاشان نیز با وجود آب و هوای کویری پرورش دهنده و صادرکننده بهترین نوع گل‌ها به نقاط مختلف دنیاست.

سفیر کنیا تنوع جغرافیایی را عامل رونق گردشگری در این کشور قلمداد و تأکید کرد: در کنیا مناطق کوهستانی و حیات وحش داریم که این به وضعیت گردشگری ما کمک کرده است.

وی، حفظ بناهای تاریخی در کاشان را یک اتفاق مثبت دانست و بر تبادل تجربیات با کاشان در این زمینه تأکید کرد و گفت: زمینه‌های زیادی برای همکاری وجود دارد که می‌تواند این ارتباط را ایجاد و توسعه دهد.

سفیر کنیا با اشاره به استقلال کشورش از ۵۸ سال پیش، ایران را الگوی مناسبی در پیشرفت با وجود تمام بحران‌ها به خصوص جنگ تحمیلی و فشارها دانست و افزود: کنیا در گذشته دور میزبان اقوامی از ایران در خود بوده است و این به اشتراکات فرهنگی دو کشور می‌افزاید.

کد خبر 573398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.