۹۳ درصد از مجوزهای استخدام در استان مربوط به آموزش‌وپرورش است

استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان به‌همراه سایر مسئولان در روز شانزدهم اردیبهشت‌ماه از حوزه‌های مختلف آزمون استخدامی در استان بازدید کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان، «محمدرضا قاسمی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان، در جریان بازدید از مراکز برگزاری آزمون استخدامی با بیان اینکه درحال‌حاضر به تعداد ۱۳ دستگاه مجوز استخدام داده شده است، اظهار کرد: آزمون برگزار شده ویژه تکمیل نیروها و متقاضیان حضور در اداره کل آموزش و پرورش است و آزمون مرحله دوم در تیرماه سال جاری برای ۱۲ دستگاه باقی‌مانده برگزار خواهد شد.

وی افزود: از تعداد ۳۴۶۷۴ نفر شرکت کننده تعداد ۳۱۴۶۳ نفر برای استخدام در آموزش و پرورش و ۳۲۱۱ نفر برای سایر دستگاه‌های اجرایی استان رقابت می‌کنند. همچنین از شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، ۶۰۹۵ نفر معادل ۱۹ درصد مرد و ۲۵۳۶۸ نفر برابر با ۸۱ درصد زن هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد مجوزهای استخدام نیرو در کل دستگاه‌های اجرایی استان برابر با ۲۲۸۹ سهمیه است که از این تعداد ۲۱۲۸ مجوز استخدام معادل ۹۳ درصد مربوط به آموزش و پرورش و ۱۶۱ مجوز استخدام نیز جهت ۱۲ دستگاه اجرایی استان است.

به گزارش ایمنا، شایان ذکر است نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش روزهای پنجشنبه و جمعه _پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در یازده شهرستان استان شامل اصفهان، آران ‌وبیدگل، خمینی‌شهر، سمیرم، شاهین‌شهر، شهرضا، فلاورجان، کاشان، لنجان، مبارکه و نجف‌آباد برگزار شد.

کد خبر 573273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.