نهنگ اتریوم ۱۳۰ میلیارد واحد SHIB خریداری کرد

به گزارش پلتفرم ردیابی نهنگ های WhaleStats، صاحبان دو کیف پول اصلی اتریوم، به تازگی ۱۳۰.۵ میلیارد توکن شیبااینو خریداری کرده اند. با این اوصاف، یکی از این نهنگ ها در حال حاضر بیش از ۱ تریلیون SHIB در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرمایه گذار بزرگ اتریوم BlueWhale۰۰۷۳″ ساعاتی قبل ۷۷,۸۶۳,۸۵۶,۴۴۱ واحد SHIB را به قیمت ۱,۶۷۹,۵۲۳ دلار خریداری کرد. قبل از آن، نهنگ دیگری با نام ” Bombur” نیز ۵۲,۷۲۲,۹۶۴,۲۸۵ توکن SHIB خریده است. به این ترتیب، Bombur در حال حاضر در مجموع ۱,۰۱۸,۵۳۷,۶۲۲,۳۷۷ SHIB به ارزش ۲۱,۸۴۷,۶۳۲ دلار در اختیار دارد که در اصل ۵.۸ درصد از سبد دارایی‌های وی را تشکیل می‌دهد.

گفتنی است که بزرگترین دارایی کیف پول “BlueWhale۰۰۷۳” رمزارز تتر (USDT) است که ۶۲.۷۷٪ دارایی‌های او را به خود اختصاص داده است. پس از آن، بزرگترین موقعیت‌های سرمایه گذاری این نهنگ به ارزهایی مثل USDC، LINK، MATIC و UNI تعلق دارند. MATIC و USDC به ترتیب ۱۵.۳۶% و ۱۵.۳۵% از سبد دارایی‌های وی را تشکیل می‌دهند.

همانطور که قبلاً گزارش شد، برند جهانی مد گوچی پذیرش ارزهای رمزنگاری شده از جمله میم کوین‌ها را به عنوان ابزار پرداخت برای خرید کالاهای خود در برخی فروشگاه‌های منتخب در آمریکای شمالی آغاز کرده است. تابستان گذشته نیز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه خانه مد مستقر در آلمان یعنی Philipp Plein پس از انعقاد قرارداد همکاری با پردازنده پرداخت رمز ارزی Coinfy، شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال کرد. زمستان امسال نیز جان ریچموند ایتالیایی همکاری خود را با شیبا این و آغاز کرد. این نقاط عطف بسیار مهم و علاقه صنعت مد به می‌توانند زمینه رشد هرچه بیشتر این شبکه را در آینده نزدیک فراهم کنند.

کد خبر 573264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.