دستور فرماندار کالیفرنیا برای تقویت صنعت کریپتو

بر اساس بیانیه ای مطبوعاتی، گاوین نیوسام (Gavin Newsom) فرماندار کالیفرنیا فرمان اجرایی را برای ایجاد یک محیط نظارتی و تجاری شفاف برای شرکت های وب سه در این ایالت امضا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس این فرمان و همچنین قانون حمایت مالی از مصرف‌کننده کالیفرنیا که در سال ۲۰۲۰ تصویب شد، ایالت محیط تجاری شفاف و سازگار را برای شرکت‌های مرتبط با بلاک چین، از جمله پروژه‌های دارایی‌های دیجیتال و فناوری‌های مالی مرتبط ایجاد خواهد کرد. کالیفرنیا همچنین بازخورد سهامداران را برای ایجاد مقررات دارایی‌های رمزنگاری شده در ارتباط با مقامات فدرال، ارزیابی استفاده از فناوری‌های بلاک چین برای مؤسسات دولتی و عمومی، و ایجاد مسیرهایی برای برنامه‌های تحقیق و توسعه کاری مرتبط با بلاک چین جمع‌آوری خواهد کرد.

در بخش مقررات، کالیفرنیا قصد دارد با واشنگتن دی سی برای مشاوره بر اساس فرمان اجرایی فدرال رمز ارزی که رئیس جمهور جو بایدن در ماه مارس امضا کرد، هماهنگ شود.

نیوسام در بیانیه‌ای گفت: کالیفرنیا یک مرکز جهانی نوآوری است و ما با این فناوری نوظهور ایالت را برای موفقیت آماده می‌کنیم نوآوری مسئولانه را شتاب می‌بخشیم، محافظت از مصرف کنندگان و استفاده از این فناوری برای منافع عمومی». اغلب اوقات دولت از پیشرفت‌های تکنولوژیک عقب می‌ماند، بنابراین ما در این زمینه از منحنی جلوتر می‌رویم و پایه‌هایی را می‌سازیم که به مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها اجازه می‌دهیم تا رونق بگیرند.

در اواخر سال ۲۰۲۰، Newsom بخش کالیفرنیا را که مسئول تنظیم خدمات مالی است، بازسازی کرد تا بر صنعت رو به رشد کریپتو نیز نظارت کند.

کد خبر 573254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.