۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
هوای سالم اصفهان با ۷ ایستگاه خاموش

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرارگرفتن روی شاخص۷۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۷۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان، اکنون در ایستگاه ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۰۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۶۲، باهنر با شاخص ۶۹، پروین با شاخص ۷۳، خرازی با شاخص ۹۲، رهنان با شاخص ۷۳، فرشادی با شاخص ۶۹، فیض با شاخص ۶۹، کاوه با شاخص ۸۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه انقلاب با شاخص ۴۲ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های استانداری اصفهان، جی، میرزاطاهر، رودکی، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرارگرفتن روی عدد ۱۰۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ایستگاه مبارکه با شاخص ۶۳ و ایستگاه سجزی با شاخص ۸۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 573209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.