تبدیل محله ششجوان شهر بویین میاندشت به روستا

استاندار اصفهان با انتقاد از وضعیت محله ششجوان شهر بویین میاندشت، گفت: تبدیل این محله به روستا در دستور کار قرار گرفته و این منطقه از محل اعتبارات بنیاد مسکن ساماندهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا مرتضوی امروز _ پنجشنبه، پانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ در جلسه مشترک شورای اداری استان و بویین میاندشت، با اشاره به اهمیت احداث ایست و بازرسی شهید سالاری بلطاق، اظهار کرد: این ایستگاه در تأمین امنیت منطقه و کشور اهمیت ویژه دارد. بنابراین برای پیشرفت این پروژه استانداری اصفهان، ۵۰ رصد از اعتبار ساخت را تأمین می‌کند.

وی با انتقاد از وضعیت محله ششجوان شهر بویین میاندشت، گفت: تبدیل این محله به روستا در دستور کار قرار گرفته و این منطقه از محل اعتبارات بنیاد مسکن ساماندهی خواهد شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم بویین میاندشت شایسته خدمت هستند، گفت: مسئولان شهرستان نباید در اجرای مصوبات سفر کوتاهی کنند تا رضایتمندی مردم حاصل شود و در سفر بعدی مشکلات شهرستان رفع شود.

مرتضوی از سفر رئیس جمهور به استان اصفهان خبر داد و گفت: در جلسه شورای اداری استان برنامه‌ریزی جامع با نگاه نوآورانه و ابتکاری صورت می‌گیرد تا نتیجه بهتری از سفر حاصل شود.

وی با بیان اینکه امروز در جریان ملاقات مردمی با شهروندان بویین میاندشت در محل فرمانداری به مشکلات آنان رسیدگی شد، گفت: امروز در جلسه شورای اداری ۳۲ مصوبه برای رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان و آموزشی و فرهنگی و همچنین تکمیل ساختمان هلال احمر و ایست و بازرسی بلطاق و بازنگری ۱۵ طرح به تصویب رسید.‌

کد خبر 573020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.