ضرورت احداث بیمارستان در بویین میاندشت

فرماندار بویین میاندشت با اشاره به نبود بیمارستان در شهرستان بویین میاندشت، گفت: احداث یک بیمارستان از مطالبات به حق مردم شهرستان است، زیرا با توجه به بعد مسافت طولانی روستاهای شهرستان تا مرکز شهر، مردم روستاها برای درمان ناچارند به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضاعلی معصومی امروز _پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان بویین میاندشت، اظهار کرد: حسن نظر استاندار اصفهان نگاه ویژه به مناطق محروم است، و ششمین مقصد سفر را شهرستان محروم بویین میاندشت انتخاب و امروز از مناطق محروم و پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بازدید داشتند.

وی افزود: شرایطی در روستاهای شهرستان پیش آمده که ادامه زندگی را برای ساکنان روستا دشوار کرده است، امیدوارم حل و فصل شود تا از مهاجرت به حاشیه شهرها جلوگیری شود.

معصومی با اشاره به نبود بیمارستان در شهرستان بویین میاندشت، گفت: احداث یک بیمارستان از مطالبات به حق مردم شهرستان است، زیرا با توجه به بعد مسافت طولانی روستاهای شهرستان تا مرکز شهر، مردم روستاها برای درمان ناچارند به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه تنها مرکز آموزشی شهرستان دانشگاه پیام نور است، گفت: شهروندان برای احداث دانشگاه پیام نور ۱۰ هکتار زمین اختصاص دادند، اما برای ساخت به تخصیص اعتبار نیاز داریم.

فرماندار بویین میاندشت گفت: سال ۱۳۹۸ مجتمع فرهنگی شهرستان کلنگ زنی شده است، اما به دلیل نبود اعتبار معوق مانده است.

معصومی گفت: ناحیه صنعتی داشکسن در حریم شهر است که باید از حریم شهر جدا شود، زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران بدون استفاده مانده است که باید خلع ید شود.

وی تصریح کرد: ساختمان هلال احمر بویین میاندشت ۵۰۰ میلیون تومان دیون دارد، و استقرار شعبه هلال احمر نیز از دیگر مطالبات است.

کد خبر 573002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.