افزایش ۲۰۰درصدی ورودی و خروجی‌های استان اصفهان/لزوم برنامه‌ریزی برای برگشت

رئیس پلیس راه استان اصفهان از افزایش ۲۰۰درصدی ورودی و خروجی‌های استان اصفهان طی تعطیلات هفته جاری و پرحجم بودن محورهای استان اصفهان درحال‌حاضر، خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص وضعیت محورهای استان اصفهان در تعطیلات هفته جاری اظهار کرد: طی تعطیلات هفته جاری، محورهای استان اصفهان با ترافیک و شلوغی به خصوص در روزهای ابتدایی عید سعید فطر روبه‌رو بوده و درحال‌حاضر نیز محورها شلوغ و پرحجم است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود محورها در روز جمعه ترافیک بیشتری را تجربه کنند، افزود: فردا شاهد شلوغی و کندی در عبورومرور خواهیم بود؛ بنابراین مسافران سعی کنند بازگشت از مسافرت را به ساعات آخر تعطیلات موکول نکنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه ساعات آخر تعطیلات ترافیک و شلوغی در محورها افزایش می‌یابد، ادامه داد: این شلوغی وقت‌گیر است و چنانچه مسافران برای بازگشت خود برنامه‌ریزی مناسبی نداشته باشند، با شتاب تردد خواهند کرد که تبعاتی را برای کاربران راه به همراه دارد.

انجام هفت تا هفت‌ونیم میلیون تردد طی تعطیلات هفته جاری

وی با بیان اینکه افرادی که می‌خواهند سفری راحت داشته باشند باید از امروز عصر اقدام به بازگشت کنند تا درگیر شلوغی‌ها نشوند، تصریح کرد: طی تعطیلات هفته جاری حدود هفت تا هفت‌ونیم میلیون تردد در سطح استان انجام شده و خروجی و ورودی‌های استان اصفهان افزایش ۲۰۰ درصدی داشته است.

سرهنگ زارع با بیان اینکه درحال‌حاضر آسمان محورهای استان اصفهان مقداری ابری، نیمه ابری و غبارآلود است اما در عبورومرور مشکل خاصی متوجه کاربران راه نیست، خاطرنشان کرد: طی این چند روز شاهد حوادث ترافیکی خاصی نبوده‌ایم و تنها یک فقره تصادف بین دو خودروی سواری پراید و پژو با یک فوتی رخ داده است که از شهروندان استان اصفهان بوده‌اند.

کد خبر 572956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.