رهاسازی راننده پراید در تصادف خیابان کاوه/سقوط نوجوان ۱۶ساله در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به تشریح دو حادثه تصادف و محبوس‌شدن راننده خودروی سواری پراید و سقوط نوجوان ۱۶ساله در چاه، پرداخت.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص دو حادثه شب گذشته در اصفهان، اظهار کرد: حدود ساعت ۰۰:۱۰ بامداد امروز _پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه_ حادثه تصادف و محبوس شدن راننده خودروی سواری پراید، به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان کاوه رخ داده بود، افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره شش (خیابان کاوه) به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: مأموران اعزام شده به محل حادثه، ضمن ایمن‌سازی محل حادثه، نسبت به آزادسازی یک مرد جوان که راننده خودروی سواری پراید بود و تحویل وی به عوامل انتظامی و اورژانس، اقدام کردند.

سقوط نوجوان ۱۶ ساله در چاه

کاوه‌آهنگران، با اشاره به حادثه سقوط نوجوان ۱۶ ساله در چاه، تصریح کرد: ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته _چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ حادثه سقوط نوجوان ۱۶ ساله به چاه با عمق هشت متر، به آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در میدان فرزانگان جنب پیست موتور سواری، رخ داد و اکیپ آتش‌نشانان از ایستگاه شماره شش واقع در خیابان کاوه، به همراه خودروی تخصصی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مأموران آتش‌نشانی با سرعت‌عمل در کمترین زمان فرد حادثه دیده را که از ناحیه پا، دست و کمر دچار آسیب شده بود، از چاه خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس شهر دادند.

کد خبر 572932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.