لزوم استفاده از نخبگان فرزندان شهید در هیئت مدیره‌های صنایع

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: خواستار استفاده از نخبگان فرزند شهید در هیئت مدیره‌های صنایع هستیم چرا که این افراد با اعتقاد خاص، خالصانه و صادقانه برای نظام کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده عامری سیاهویی امروز _چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه_ در نشست شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان هرمزگان که با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی _رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور_ برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه جامعه ایثارگران اندک نیست و شما بهتر از ما با آن آگاه هستید، البته با حضور مدیرکل جدید بنیاد شهید هرمزگان اتفاقات خوبی افتاده است.

وی خطاب به استاندار افزود: چندین سال بود که شاهد واگذاری زمین‌ها نبودیم این اتفاق خوبی است اما مکان‌یابی زمین‌ها نیز دغدغه جامعه ایثارگری است زمین‌هایی را که تدارک می‌بینید مکان‌هایی باشد که ارزش مالی و دسترسی مناسبی داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: جامعه ایثارگران به خصوص فرزندان شهدا حامی مالی چندانی ندارند آنها، حامی اصلی را به انقلاب سپردند، امیدواریم که شما حامی ما باشید و بتوانیم آن سرمایه را که نیاز دارند فراهم کنیم.

عامری سیاهویی تصریح کرد: در خصوص تبدیل وضعیت نیروها اتفاق بسیار خوب و مبارکی در کشور رقم خورد، در مجموعه شهرداری این همت را گماشتیم که هر چه سریع‌تر تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان شهدا و ایثارگر را به جدیت دنبال کنیم که قریب به ۶۰۰ نفر از پرسنل شرکتی شهرداری بندرعباس تبدیل وضعیت خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای در شورای ششم و شهرداری پایه گذاری شده که از قبل نیز بوده؛ دغدغه جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ما موزه دفاع مقدس و پارک دفاع مقدس را در شهر بندرعباس استارت خواهیم زد.

عامری ادامه داد: با توجه به اینکه مشکلات مالی شهرداری عدیده است و استاندار کاملاً به این موضوع واقف هستند، انتظار داریم اعتبارات دولتی و ملی در این راستا قرار داده شود که ما بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه گلزار شهدا بزرگترین مجموعه فرهنگی معنوی شهر بندرعباس است و نیاز به حمایت‌، جدیت و توجه بیشتری دارد، تاکید کرد: در این خصوص شهرداری بندرعباس پای کار است و با حمایت‌های بسیار، برنامه‌های فرهنگی به مدت ۳۰ شب در ماه مبارک رمضان در مکان گلزار شهدا برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان، خطاب به معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور خاطرنشان کرد: ما خواستار استفاده از نخبگان فرزندان شهید در هیئت مدیره‌های صنایع هستیم چرا که ما کم نخبه در هرمزگان نداریم که حتی خارج از استان نیز در حال خدمت هستند، می‌توانیم از حضور و دانش این عزیزان در هیئت مدیره صنایع استفاده کنیم چرا که این فرزندان با اعتقاد خاص، خالصانه و صادقانه برای این نظام کار می‌کنند.

کد خبر 572851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.