۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
تبریک تلخ روزبازیگر شقایق دهقان

شقایق دهقان به بهانه روز بازیگر، پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد و با یادآوری سه خاطره،این مناسبت را به سیامک انصاری، مونا فرجاد و مانیا علیجانی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز چهاردهم اردیبهشت در ایران، به نام روز بازیگر نام‌گذاری شده است. شقایق دهقان به این بهانه و با به اشتراک گذاشتن سه عکس, و سه خاطره تلخ این روز را به مانیا علیجانی، سیامک انصاری و مونا فرجاد، در پستی اینستاگرامی تبریک گفت.

او نوشته است:

«روز بازیگر را به مانیا علیجانی تبریک می‌گویم که صبح روزی که دایی جَوانش فوت کرد، آمد سرکار اشک‌هایش را پاک کرد و رفت جلوی دوربین. تبریک می‌گویم چون آن‌قدر جَوان اما انقدر حرفه‌ای و متعهد است.

روز بازیگر را به سیامک انصاری تبریک می‌گویم که بیست و دو سال پیش، خبر فوت برادر نوزده ساله‌اش، پشت صحنه نمایش به او رسید اما کار را رها نکرد و رفتارش شد مهم‌ترین درس بازیگری برای همه ما و دوست‌ها و رفیقانش.

به مونا فرجاد که هر روز بغض و سوگواری برای مادر نازنینش رو می‌گذارد پشتِ در و با خوش اخلاقی و عشق و لبخند واردِ محل فیلمبرداری می‌شود.

روز بازیگر را به همه همکارای بازیگرم که غم و غصه و مشکلات و گرفتاری‌هایشان را رها می‌کنند پشت در صحنه نمایش، تبریک می‌گویم، آن‌هایی که با عشق و تعهد ثابت می‌کنند نمایش باید ادامه داشته باشد.»

تبریک تلخ روزبازیگر شقایق دهقان

کد خبر 572834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.