لزوم فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال جوانان

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان در رتبه دوم بیکاری قرار دارد، گفت: انتظار است با فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال جوانان تحصیل‌کرده و برومند، برای رفع بیکاری گام برداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه تجلیل از تولید کنندگان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اظهار کرد: در تعدادی از شهرستان‌های استان از جمله خانمیرزا و اردل اداره تعاون به صورت نمایندگی بوده که می‌طلبد این نمایندگی‌ها به اداره ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری در رتبه دوم بیکاری قرار دارد، گفت: انتظار است جوانان تحصیل کرده و برومند را با فراهم سازی زمینه‌های اشتغال در رفع بیکاری آنان گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرح وظایف اداره کار و تعاون اجتماعی، خاطرنشان کرد: می‌طلبد در شورای عالی کار معضلات مربوط به استان بیش از بیش پیگیری شود.

عبدالله صفیان، نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز تصریح کرد: مصوبه درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی مرکز شهرستان بروجن اخذ شده اما زمینی وجود ندارد که نیازمند همکاری است.

وی افزود: در بخش بلداجی هم یک درمانگاه تأمین اجتماعی نیاز است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تسهیلاتی که برای شهرستان‌ها در نظر گرفته می‌شود بیشتر در روستاها هزینه می‌شود و شهرها از آن بی‌بهره هستند و گاهی تفکر تنها محرومیت زدایی است در حالی که برخی شهرها هم از امکانات بی‌بهره هستند و باید در کنار روستاها به این قشر هم توجه شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه از ۱۰ تولید کننده در زمینه‌های صنعت، زنبورداری، کشاورزی و تابلو فرش از شهرستان‌های مختلف استان تجلیل شد.

کد خبر 572744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.