افزایش حجم پرونده‌های ورودی شهر قم به کمیسیون ماده۱۰۰

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: درحال‌حاضر حجم پرونده‌های ورودی شهر قم به کمیسیون ماده۱۰۰ عدد بالایی دارد که بخشی از آن به دلیل آگاهی نداشتن و اطلاع مالکان از قوانین ساخت‌وساز بوده است.

سیدمحمدحسین دهناد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره اهمیت انعقاد تفاهم‌نامه توزیع آسفالت در مدارس قم، اظهار کرد: مطابق این تفاهم‌نامه یک هزار تن قیر تحویل شهرداری می‌شود و ۱۰ هزار و ۱۰۰ تن آسفالت توسط شهرداری تولید و طبق اولویت‌های آموزش‌وپرورش در سطح مدارس توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه آسیب‌شناسی در مباحث مربوط کمیسیون ماده ۱۰۰ حائز اهمیت است، است ادامه داد: طی دو سال گذشته مطابق بررسی‌های مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم، حدود ۴۰ نوع تخلف در ساخت‌وساز احصا شده که می‌تواند در ایجاد وحدت رویه کارایی بالایی داشته باشد.

رئیس‌کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شیوه‌نامه تعیین تکلیف ساختمان‌های دارای رأی قطعی قلع بنا (غیرقابل اجرا) صادر از کمیسیون ماده ۱۰۰ باید اصلاح شود، در حال حاضر حجم پرونده‌های ورودی به کمیسیون ماده ۱۰۰ عدد بالایی دارد که بخشی از آن به دلیل آگاهی نداشتن و اطلاع مالکان از قوانین ساخت‌وساز بوده است.

کد خبر 572699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.