مقابل هوادار برنامه‌های خاصی داریم/امیدوارم طرفداران در بازی با پرسپولیس کنارمان باشند

مدافع با تجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص اردوی این تیم، شرایط در ادامه فصل و حضور تماشاگران در ورزشگاه می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ‌برتر فوتبال ایران از روز گذشته پس از نزدیک به یک‌ماه از سر گرفته شد و امشب با دیدارهای باقی‌مانده ادامه پیدا خواهد کرد که در یکی از آن‌ها ذوب‌آهن اصفهان میهمان هوادار تهران خواهد بود. ذوب‌آهن که دو هفته‌ای می‌شود در اردوی تهران به‌سر می‌برد همان‌جا ماندنی شده تا در هفته بیست و پنجم به‌مصاف هوادار برود و سپس به اصفهان برگردد.

در اردوی گاندوها با مدافع تنومند و با تجربه ذوب‌آهن، سیدمحمد قریشی به گفت‌وگویی اختصاصی پرداختیم که در ادامه این مصاحبه را خواهید خواند:

از شرایط فعلی‌تان در تعطیلات لیگ بگویید.
یک اردوی دو هفته‌ای را خیلی خوب سپری کردیم، دو بازی دوستانه در این مدت انجام دادیم. نتایج کسب‌شده در بازی‌های تدارکاتی مهم نیست بلکه محک خوردن و آمادگی مدنظرمان است و تا حدودی به برخی مسائل برای نتیجه گرفتن در شش بازی باقی‌مانده دست پیدا کردیم.

در طول یک‌ماه و نیم اخیر شاهد دو تعطیلی در لیگ بودیم، تا چه حد این وقفه‌ها به روند خوب شما ضرر زد؟
به‌جز شکست مقابل مسجدسلیمان در بازی‌های گذشته لیگ کاملاً شرایط به‌نفعمان بود؛ این تعطیلی‌ها مقداری ما را اذیت کرد اما اردویی که برپا کردیم ما را تا حدودی به روند خوبمان برگرداند. معمولاً برای تیم‌هایی که روی دور برد هستند و نتایج مطلوبی می‌گیرند وقفه‌های بلندمدت و پیاپی آزاردهنده است؛ اما این مسائل هر ساله رخ می‌دهد، ما باید تلاشمان را بیشتر و با شرایط وفق پیدا کنیم.

دیدار حساس خارج از خانه مقابل هوادار را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
هوادار تیمی با بازیکنان و مربی خوبی است، شکست‌ها و گل‌های خورده‌شان کم بوده ولی ما هم برنامه‌های خاص خودمان را داریم و برای سه امتیاز به مصاف هوادار می‌رویم. با درایت کادر فنی و تلاش بچه‌های تیم به‌مصاف هوادار خواهیم رفت و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

مقابل هوادار برنامه‌های خاصی داریم/امیدوارم طرفداران در بازی با پرسپولیس کنارمان باشند

جایگاه ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی می‌تواند بالاتر برود؟
امیدوارم روند خوب تیم تا پایان فصل ادامه پیدا کند، رسیدن به بالای جدول سخت است اما دور از دسترس نیست و اگر مانند بازی‌های گذشته که توانستیم در پنج بازی ۱۳ امتیاز کسب کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم به رتبه‌های بالاتر جدول خواهیم رسید.

چاشنی حواشی جو لیگ را تحت‌تأثیر گذاشته است، در این خصوص چه نظری دارید؟
حواشی لیگ همیشه بوده و به‌هرحال جذابیت لیگ به همین حاشیه‌ها و بازی‌های رسانه‌ای است. بازی‌ها فقط ۹۰ دقیقه در زمین نیستند و بحث و جدل‌های مختلفی پیش می‌آید که باعث می‌شود بینندگان و هواداران از فوتبال لذت ببرند. امیدوارم فوتبالمان پاک باشد و حق همیشه به حق‌دار برسد.

در خصوص بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها بگویید. چقدر می‌تواند به روند خوب تیم‌ها مخصوصاً تیم شما کمک کند؟
بیشتر از ۶۰ درصد جذابیت فوتبال به‌خاطر حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها است. در این دو سال که فوتبال ایران از وجود هواداران در ورزشگاه‌ها محروم بود تأثیر زیادی روی روند بازیکنان و تیم‌ها گذاشته شد؛ خوشبختانه این اتفاق نیز در حال رخ‌دادن است. ورزشگاه ما نیز یک‌سری مشکلاتی داشت که در حال برطرف‌شدن است و انشالله از بازی برابر پرسپولیس بتوانیم هواداران خونگرم را کنارمان داشته باشیم و از این بابت خوشحالیم.

کد خبر 572679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.