ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان به سومی مشترک رسیدند

تیم‌های هندبال ذوب‌آهن اصفهان و صنعت‌مس کرمان در جایگاه سوم مشترک لیگ‌برتر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور واپسین روزهای خوب را می‌گذراند و تعیین تیم‌های راه‌یافته به فینال مشخص شدند. سپاهان اصفهان با گذشتن از صنعت‌مس کرمان و شهیدشاملی کازرون با شکست دادن ذوب‌آهن اصفهان باید برای قهرمانی در مقابل یکدیگر تلاش کنند.

پس از این ماجرا قرار بر این بود تیم‌های هندبال ذوب‌آهن اصفهان و صنعت‌مس کرمان پس از راه‌نیافتن به فینال، دیدار رده‌بندی را برای کسب مقام سومی و چهارمی لیگ‌برتر برابر همدیگر برگزار کنند ولی در نهایت عنوان سومی با درخواست دو تیم و موافقت فدراسیون میان ذوب‌آهن و صنعت‌مس تقسیم شد.

ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان به سومی مشترک رسیدند

اما مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در رابطه با عنوان سوم مشترک لیگ برتر برای تیم‌های ذوب‌آهن و مس اظهار کرد: پس از درخواست دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان برای کسب عنوان سوم مشترک و عدم حضور در دیدار رده‌بندی، این درخواست در نشست کمیته مسابقات لیگ مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و در نهایت نیز با موافقت رئیس فدراسیون عنوان سوم مشترک لیگ برتر به دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و صنعت‌مس کرمان تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: فدراسیون هندبال برای ارج نهادن به زحمات این دو تیم قدیمی و ریشه‌دار هندبال کشور با درخواست این تیم‌ها موافقت نمود و عنوان سوم مشترک را به این دو تیم اهدا خواهد کرد و در مراسم اختتامیه لیگ نمایندگان دو تیم برای دریافت مدال و کاپ سومی حضور پیدا می‌کنند.

بدین ترتیب روزهای هفدهم و نوزدهم اردیبهشت‌ماه دیدار نهایی لیگ برتر هندبال ایران میان دو تیم سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار خواهد شد و دیدار رده‌بندی بین دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان برگزار نمی‌شود.

کد خبر 572674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.