دیدار با سپاهان برای من خاطره‌انگیز است/امیدوارم ورزشگاه پر شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دیدار سپاهان و استقلال همیشه جذاب بوده و امیدوارم با تکمیل ظرفیت ورزشگاه هواداران از دیدن بازی زیبا لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد مجیدی پیش از دیدار استقلال برابر سپاهان اصفهان در خصوص این تقابل اظهار کرد: فردا در مقابل سپاهان بازی خیلی مهمی در پیش داریم. همیشه مصاف دو تیم استقلال و سپاهان جذاب بوده و من خودم خاطرات خیلی خوبی از بازی این دو تیم دارم. باشگاه سپاهان، از بهترین باشگاه‌های ایران و ساختار آن‌ها به مفهوم یک باشگاه حرفه‌ای بسیار نزدیک است.

وی در ادامه افزود: ما فردا به دنبال ارائه یک بازی زیبا هستیم، امیدوارم هواداران دو تیم در ورزشگاه حاضر باشند و ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود. امیدوارم از بازی فردا همه بینندگان و حاضران در استادیوم لذت ببرند.

سرمربی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما برای این دیدار آماده است و می‌خواهیم قدم به قدم به سمت هدف اصلی خود پیش برویم. هر شش بازی آینده ما به طور یکسان اهمیت دارد و نباید به چیزی غیر از این فکر کنیم.

به گزارش ایمنا، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به‌دلیل تأخیر در پرواز آبی‌های پایتخت به کنفرانس‌خبری پیش از دیدار برابر سپاهان نرسید و به‌صورت غیرحضوری در خصوص بازی فردا صحبت کرد.

کد خبر 572670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.