۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
برگزاری جشن روز خوانسار

شهردار خوانسار گفت: با پیگیری‌های فرماندار و همکاری امام جمعه و موافقت شورای تأمین مراسم جشن روز خوانسار اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مراسم جشن روز خوانسار اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر مراسم جشن روز خوانسار، واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری و فرهنگسرای خانواده از پانزدهم اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته برنامه‌های بسیار متنوعی در قالب هفته فرهنگی شهرداری برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: سال ۹۳ در جلسه شورای فرهنگ عمومی، طرح نامگذاری بیستم اردیبهشت به عنوان روز خوانسار به تصویب رسید و مقدمات استانی و ملی شدن این روز در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: طبیعت بکر و با طراوت وجه تسمیه نام‌گذاری روزی به نام روز خوانسار است که در اردیبهشت‌ماه با رویش گل‌های زیبا در گلستان کوه به ویژه لاله‌های واژگون پدید می‌آید و زمینه جذب گردشگران طبیعت‌دوست را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: جشن روز خوانسار فرصت مغتنمی برای معرفی علما، فرهیختگان، مشاهیر، نام‌آوران، هنرمندان، باورها و آداب و رسوم و میراث ناملموس شهرستان است که البته شناخت همه آن‌ها در یک روز ممکن نیست.

کد خبر 572663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.