اختلال در سامانه و کمتر از ۵۰۰۰ بلیت باقی‌مانده/گزینه خرید بلیت جایگاه مهمان وجود ندارد!

در فاصله یک‌روز مانده تا تقابل سپاهان اصفهان و استقلال تهران همچنان سامانه بلیت‌فروشی هواداران متقاضی را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران فردا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز می‌شود و هواداران پس از حدود ۷۰۰ روز می‌توانند در اصفهان یک دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

پس از موافقت مراجع مرتبط برای صدور مجوز حضور هواداران در استان‌ها و فراهم‌شدن شرایط سامانه‌ها روز گذشته بود که با اعلام باشگاه سپاهان بلیت‌فروشی از ساعت ۱۶:۳۰ شروع شد.

اما مشکلات متعددی که در سه سامانه معرفی‌شده توسط باشگاه سپاهان پیش آمد و هیچ‌یک از هواداران موفق به اخذ بلیت نشدند، زمان بلیت‌فروشی به امروز موکول شد و سپاهان نیز طی انتشار مطلبی اعلام کرد در حال بررسی و رفع مشکلات سامانه هستند تا هواداران بدون مشکل بلیت بازی را دریافت کنند.

اما امروز نیز سامانه با مشکلاتی همراه است که در نوع خود عجیب به‌نظر می‌رسد؛ باشگاه سپاهان سامانه جدید https://fooladsepahansport.com/web را به‌عنوان مرجع خرید بلیت معرفی کرده اما این سامانه به‌طور صددرصدی کارایی ندارد.

۱. سامانه مانند روز گذشته دچار اختلالاتی می‌شود و متقاضیان را با ارورهایی نظیر خطای ۵۰۴ و اختلالات دیگر مواجه می‌سازد و هواداران به‌سختی می‌توانند برای دریافت بلیت اقدام کنند.

۲. در حالی که کمتر از ۵۰۰۰ بلیت باقی‌مانده در سامانه برای هواداران وجود دارد، زمانی‌که متقاضیان وارد پنل کاربری می‌شوند و با انتخاب سکو و صندلی مدنظرشان می‌خواهند فرایند تکمیل خرید را انجام دهند در مرحله پایانی با اخطار "خطا در سایت؛ مجدداً تلاش کنید" روبرو می‌شوند و این باعث می‌شود احتمال خرید بلیت توسط اقدام‌کنندگان کاهش پیدا کند.

۳. با وجود قانون ۹۰ به ۱۰ برای هواداران میزبان و مهمان نسبت به ظرفیت ۳۰ درصدی موجود، سامانه خرید بلیت دیدار سپاهان و استقلال، گزینه‌ای برای خرید بلیت توسط هواداران استقلال در جایگاه مهمان ندارد و تنها هواداران سپاهان هستند که می‌توانند بلیت بازی را خریداری کنند.

مشکلاتی که توضیح داده شده را در ویدئویی به‌طور خلاصه مشاهده خواهید کرد:

با توجه به اینکه فردا از ساعت ۱۸:۳۰ دیدار حساس و بسیار مهم سپاهان اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود هنوز شرایط برای دریافت بلیت متعادل پیش نمی‌رود و هر بار مشکلاتی پیش‌روی مشتاقان حضور در ورزشگاه قرار می‌گیرد و اگر این ایرادات ادامه داشته باشد روز بازی شاهد حجم گسترده‌ای از هواداران در نزدیکی ورزشگاه نقش‌جهان خواهیم بود که می‌تواند باعث بی‌نظمی و مشکلاتی از این قبیل شود.

کد خبر 572612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.