وقفه ۷ساله در تکمیل سرای معلم شایسته نیست

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: هفت سال توقف در عملیات اجرایی سرای معلم دزفول در شایسته معلمان نیست.

محمدحسن پرآور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر کس که در هر مسئولیتی و جایگاهی در حال خدمت به مردم است، جایگاه و منزلت خود را باید مدیون گچ خوردن‌های معلم خود بداند که به فرموده حضرت امام (ره)، «معلمی شغل انبیا است». شاید کمتر کسی بتواند شایسته و بایسته، جایگاه و مقام والای معلم را تبیین و از آن تقدیر و تشکر کند.

وی افزود: مقام معلم و جایگاه تعلیم و تعلم از منزلت بالایی برخوردار است، زیبنده و شایسته نیست که سرای معلم به این صورت رها شود؛ انتظار داریم هر چه زودتر این پروژه در شأن فرهنگیان شهرستان و فرهنگیانی که به دزفول سفر می‌کنند، تکمیل و به اداره آموزش‌وپرورش دزفول تحویل داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول، با اشاره به وقفه هفت ساله ساخت معلم سرای دزفول تاکید کرد: انتظار می‌رود اداره کل نوسازی مدارس استان که مجری این پروژه است، هر چه زودتر با پیگیری مسئولان شهرستان نسبت به تکمیل این معلم‌سرا که از سال ۱۳۹۴ راکد مانده است اقدام کند؛ زیرا آفت هر عملیات ساختمانی، تعطیلی آن است.

وی در گفت: از این پروژه تنها اسکلت و مقداری از دیوار چینی آن انجام شده است؛ بنابراین شورای اسلامی شهر و شهرداری در این مورد و موارد مربوط به تعلیم و تربیت آماده هرگونه همکاری است.

کد خبر 572565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.