۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷
مهدی جاوید به مس سونگون پیوست

با تایید باشگاه مس سونگون مهدی جاوید با قراردادی مجددا به مس سونگون ورزقان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از کسب مقام نایب‌قهرمانی در لیگ‌برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و پایان‌یافتن سلطه چهار ساله‌اش به‌دست گیتی‌پسند، از همین الان آماده می‌شود تا در فصل آینده مجدداً بالاتر از گیتی‌پسند اصفهان به پنجمین قهرمانی در لیگ‌برتر دست پیدا کند.

ورزقانی‌ها کمتر از یک‌ماه پیش علی صانعی سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتسال ایران را به‌عنوان سرمربی فصل آینده‌شان انتخاب کردند و حالا با یک خرید نام‌دار دیگر بیش از پیش به تقویت قوای تیمی‌شان نزدیک می‌شوند.

مهدی جاوید ستاره بزرگ فوتسال ایران پس از سپری‌کردن یک‌سال در کراپ‌الوند، بار دیگر به مس سونگون پیوست تا به این تیم در جنگ با گیتی‌پسند کمک کند.

مهدی جاوید آقای‌گل چهار دوره متوالی لیگ‌برتر، دو عنوان قهرمانی نیز در لیگ در کارنامه دارد که یکی از آنان را همراه با مس سونگون به‌دست آورده است.

باشگاه مس سونگون انتقال جاوید به ورزقان را تأیید کرد.

مهدی جاوید به مس سونگون پیوست

علی صانعی نیز طی صحبتی با خبرگزاری ایمنا، اعلام کرد ما با ایشان توافق کردیم و انشاالله سال بعد در خدمت مهدی جاوید هستیم؛ با توجه به جدایی چند بازیکن با تجربه نیاز بود بار تجربی تیم حفظ شود و می‌خواهیم از تجربه جاوید استفاده کنیم.

وی همچنین در خصوص مدت قرارداد جاوید گفت فکر می‌کنم قراردادش با مس، یک‌ساله باشد چرا که اکثر بازیکنان با تجربه قراردادهایشان را یک‌ساله ثبت می‌کنند.

کد خبر 572562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.