«به وقت مسجد» در کاشان رقم خورد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: به وقت مسجد با رویکرد آشنایی و انس با فضای مذهبی رقم خورد.

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان خانه فرهنگ جوان در راستای تعمیق باورهای دینی در نسل کودک و نوجوان، آشنایی و انس با فضای مذهبی با همکاری مدیریت ورزش و تفریحات سالم این سازمان، برنامه ورزشی"به وقت مسجد"را در مساجد منطقه لتحر اجرا کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه ورزشی در قالب جشنواره دل روشنی از برنامه‌های ماه رمضان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد، افزود: این برنامه به صورت رقابت‌های ورزشی ویژه دختران و پسران ۴ تا ۱۷ سال انجام شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه در این برنامه دختران و پسران به صورت مجزا در مسابقات و ایستگاه بازی‌های فکری شامل (مار و پله، منچ، اُتللو، دوز چهارسو و دست چین) شرکت کردند، هدف از انجام این فعالیت ورزشی را ایجاد شادی و نشاط، افزایش صمیمیت و ارتباطات، تقویت حافظه، افزایش دقت و اعتماد به نفس و ترویج بازی‌های گروهی و فکری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه از ششم اردیبهشت ماه از مسجد چهارده معصوم آغاز و در شب ۲۹ ماه مبارک رمضان در مسجد علی بن‌الحسین (ع) اجرا شد، افزود: این برنامه در هفت مسجد لتحر انجام و با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان روبه‌رو شد.

واحدیان از مساجد حاج غلامحسین، زیارت، امام حسن مجتبی (ع)، قائمیه، مهدیه به عنوان دیگر مساجدی نام برد که برنامه ورزشی «به وقت مسجد» در آن اجرا شد و اظهار کرد: در پایان هر یک از برنامه‌های اجرا شده نفرات برتر هر بازی جوایز خود را دریافت و برترین‌های این برنامه معرفی شدند.

کد خبر 572502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.